Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1754.nap

Reggel elmentünk vásárolni és amikor hazaértünk, apára ott vártak a ház előtt a Bogiék (apa barátjának, az Imrének a felesége és kislánya), akik épp a nyuszijukat vitték haza az állatorvostól, mert túl nagy volt már a foga. Persze jól megsimiztük a nyuszit (nagyon finom, puha volt a szőre...). Hazaérve anya rögtön főzni kezdett, mi pedig addig játszottunk a nagyszobában apával ebédig, ami brokkoli krémleves volt bogyókkal és rántott halacska. Ebéd után hamar felöltöztünk és elmentünk sétálni a Kopaszi gátra. Irtóra fújt a szél ugyan, de legalább sütött a napocska, úgyhogy végülis nem volt rossz idő. A játszótéren megálltunk és hintáztam, csúszdáztam egy jót, de a legvégéig elsétáltunk azért és ott kavicsokat dobáltunk ami szuper jó dolog :) Visszafelé pedig kerestünk kacsákat, hogy adjunk nekik a magunkkal vitt száraz zsemlékből, de alig találtuk meg őket és amikor odamentünk a partra, akkor a buták elrepültek... Egy pár réce volt csak aki elég bátor volt és ott maradt, na ők jártak jól, mert így nekik dobáltuk az egész adagot :)
Hazaérve mindenki ment pihenni, de nem volt kedvem aludni, és másfél óra pihenés után fel is keltem és játszottunk tovább estig, amíg végre meg nem érkeztek a Csilláék: ugyanis ők hozták a palacsintatésztához a szódavizet, én meg már irtó éhes voltam :) Meg is ettem egy nagy és két kis palacsintát! Sajnos hiába voltak itt a Csabáék, mégse maradhattam fenn, csak kilencig, úgyhogy fürdés után nem sokkal apa mesélt és én már aludtam is mint a bunda...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr775156049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása