Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1755.nap

Délelőtt apával megint villamosok számait rajzolgattuk és hogy hány évesek azt is, és délre ma is mentünk Újpestre a Klári mamáékhoz, ahol ma is nagyon finom ebéd volt és a levesbe én rakhattam magamnak extra tésztamennyiséget (gondolhatjátok...), aztán a pörköltből is még ettem egy jó adagot, még repetáztam is! Utána a mágneses betűkkel játszottunk és jöttünk haza, csak még anya bement az Anna tortájáért a szuper cukrászdába. Itthon rögtön ágyba lettem zavarva és aludtam is egy órát, mert csak az mehetett az Anna bulijába állítólag, aki aludt délután... hát ezen ne múljon!
A Kati mama is jött velünk és a Krisztiék háza előtt pont együtt érkeztünk a Noémivel és a Timivel, aztán alighogy levetkőztünk, megérkezett a Bogi is, akit szintén meghívott az Annipanni, és már kezdődött is a buli! Én egy kicsit lassan melegedtem bele a játékba, de aztán őrült jó volt a játék! Elsőnek a Kriszti kitalálta azt a játékot, hogy egy gömb volt fellógatva, tele cukrokkal és kis csokikkal és az Annának egy nagy baseball-ütővel szét kellett vernie, mi pedig hamar összeszedegethettük a finomságokat és persze be is faltuk mindet :) De volt "autós üldözés" is: vagyis a távirányítós autóval kellett elütni a többieket, aztán ijesztgetős bújócska is, no és persze volt közben tortázás is és ajándékozás, elvégre most az Anna harmadik szülinapja volt.
Olyan jól éreztük magunkat, hogy nagyon nehéz volt eljönni, de este anyáék már indultak haza és nekem is velük kellett ugyebár menni...  Itthon előbb vacsoráztam amíg anya fürdött, aztán én fürödtem, amíg ő vacsorázott és lefekvés előtt még apával kiraktunk egy pázzlét, amit délelőtt már nem tudtunk befejezni, de most ketten hamar ki tudtuk rakni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr665156050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása