1965.nap

Délelőtt építettem apával egy szuper vonatpályát! A terveket én csináltam , a pálya nagyrészét is megépítettem, apa csak segített, hogy ahol nem akart összeérni a sín, ott ezt kisebb átépítésekkel megoldotta... No és persze mivel vasárnap van, délre mentünk át Újpestre a Klári mamáékhoz. Alighogy beléptünk, rögtön kitaláltam mi lesz ma az ebéd: brokkoli leves! Ugyanis az asztalon ott voltak a bogyók és a kétszersültes zacskó :) Imádom ezt a levest! Irtó fincsi volt, és még egy szelet rántott husit is utánaküldtem :) Kicsit később pedig fagyit is kaptam desszertnek. Klassz! A Mama igencsak eltalálta ma az ízlésemet :)
Anya ebéd után lement a shopstopba ruhát venni, és később apa pedig hazament forma egyet nézni. Mi azért nem mentünk vele, mert mikor anya visszaért, már indultunk is az Orczy kertbe, ahol a kalandpark is van, de most Halász Judit koncertre mentünk. A Botiék is jöttek, velük a kőrhintáknál találkoztunk és persze mentünk egy menetet ha már ott voltunk, úgyis volt még idő a koncertig. A sok szép dal után hazametróztunk és a házunk mögött gyűjtöttünk egy zacskónyi gesztenyét, amit itthon egyesével szép tisztára mostam.
Estefelé, még vacsora előtt wii-ztem, de már kezdtem fáradni, úgyhogy evés után nem sokkal mentem is fürdeni és aludni...

1964.nap

Reggel elmentünk vásárolni a teszkóba. Én azért mentem, mert ilyenkor három dolgot én is választhatok magamnak (például ma túrókrémet, fánkot és rafaelló csokit). Amikor hazaértünk, én lementem anyával bogarakat rajzolni, közben apa megfőzte az ebédet. Mi pedig találtunk hangyát, bodobácsot és méhecskét amiket le is rajzoltam és pókot is rajzoltam, de igazából neki csak a hálóját láttuk, a pók elbújt előlünk. Mire feljöttünk, már kész is volt a bolonyai és jó sokat ettem is belőle, desszertnek pedig a rafaellókat ettem meg, aztán mentem az ágyikómba sziesztázni. Délután még megnéztem pár rajzfilmet, és lassacskán indultunk anyával  a Názim szülinapjára, ugyanis meghívott és a buli az Üllői úton a mekiben volt, méghozzá a repülőben! Olyan sokan voltunk, hogy alig fértünk el a repcsiben... Még jó, hogy lehetett mászóvárazni és csúszdázni is... De persze kaptunk enni és volt torta is, aztán ajándékosztás és lassan hét óra lett és hazaszállingóztak a vendégek... Mi még ettünk pár falatot lent a mekiben és épp akkor ért oda apa, aki hazahozott minket (odafelé ugyanis villamosoztunk mert az klassz dolog). Itthon még játszottam kicsit a Toy Story-s játékaimmal, de már későre járt és álmos is voltam, úgyhogy kilenc után mentem is fürdeni  és aludni.

1963.nap

Reggel kicsit könnyebben mentem oviba, mivel ma nem kellett ott aludni... Ráadásul ma délelőtt még bábszínház is volt: majdnem az egész ovi összegyűlt a hármas csoportban és egy bácsi előadott egy mesét bárányokról és buta farkasokról. Egész jó volt! Ebédig még volt idő arra is, hogy kimenjünk az udvarra, és kiderült, hogy az új homokozó mégis a hármas csoporté lett, mi pedig megkaptuk a "régit". Azért az is jó ám, főleg miután én szépen lepucoltam az oldalát és a homokot visszasöpörtem a homokozóba :)
Ebéd után jött értem anya és itthon sziesztázhattam, de háromkor kijöhettem és elkezdtem én is legyártani pár bábot. Pont el is készültem mire apa hazaért. A párnát kineveztem paravánnak és már indult is az előadás! Jó hosszú mesét adtam elő, majdnem a híradóig tartott, természetesen szünetekkel, hogy a "nézők" kimehessenek a "büfébe" :)
Vacsorára apa megint csinált nekem zacskós levest (most gombásat, és ez is finom volt) és közben néztük a széfet, aztán mentem ma is fürdeni és aludni.

1962.nap

Reggel nem kellett korán kelnem, mert anya vitt ma oviba, de azért még apát elcsíptem és ő csinált nekem reggelit, mielőtt elindult dolgozni. Az oviban délelőtt sajnos nem tudtuk felavatni az új homokozót, mert mire kimentünk volna, eleredt az eső :(
Bent a csoportban csináltunk egy felmérőt, de nem mindent tudtam megoldani, például nem ismertem fel pár állatot és növényt. Na majd az Ablak-Zsiráfban megkeressük!
Az ebéd viszont finom volt ma is: leves és szilvásgombóc. Sziesztázás után pedig az Ani jött értem és a Noémiért és felvitt a Kati mamához, akinél ott volt már Anna, úgyhogy a két lánnyal játszottam délután. Például építettünk székekből egy autót. Én voltam a sofőr és előbb elvittük a Mamát gyógyfürdőbe, aztán mi továbbmentünk Győr felé, megnéztük a szélforgókat és mentünk tovább Ausztriába - síelni. Ekkor érkezett meg apa, de még játszhattunk tovább, amíg a többiekért is jöttek: a Zoli jött Annáért és a Timi pedig Noémiért.
Itthon még nézhettem rajzfilmeket amíg a híradó ment, után pedig a széfet néztük és vacsorára apa csinált nekem zacskós (de azért finom) brokkoli krémleves bogyókkal. Mivel jó késő volt már, ezért hamar mentem is már fürdeni és aludni...

1961.nap

Ismét apa vitt reggel, de ma klassz volt délelőtt az ovi, mert a csoportunk elment a Kós Károly téri játszótérre, amin már jó rég nem voltam. A fiúk többsége elment focizni, de én inkább csúszdáztam, mászókáztam és a többi játékkal játszottam. Ebédre persze visszaértünk az oviba, még szerencse, ugyanis a kedvenceim voltak ma: paradicsom leves és rántott halacska... Sziesztázás után épp kimentünk az udvarra (ahol elkészült a homokozónk!), amikor jött anya és előbb hazahoztuk a cuccainkat, utána lementünk a játszótérre. Páran az oviból is lent voltak és a Noémi is, úgyhogy velük játszottam jó sokat. Épp felértünk, amikor apa is megérkezett, anya pedig ment zumbára. Mi pedig rajzfilmet néztünk, utána vacsoráztunk és még rajzolgattam (például egy ezt a hatalmas fényképezőt is), aztán kezdődött a széf, és azt is megnéztük együtt, de aztán már mentem is fürdeni és aludni.

1960.nap

Reggel megint ovi... Nem nagy öröm pedig... Sokkal jobb volt nyáron mindenfelé mászkálni... Na jó, az ovi se vészes, főleg amikor ilyen jó idő van, mint ma, mert akkor sokat vagyunk az udvaron. Ja és ma az  ebéd is egész finom volt: borsófőzelék (előtte leves és utána banán). Persze délután nem aludtam, hanem anyát vártam, aki jött is a Noémivel és előbb felmentünk a Mamához, onnan pedig az Annával együtt le a játszótérre. A sok rohangálás után hazajöttünk és egyből le is fürdetett anya, mert csupa homok voltam :)  Aztán apa is hazaért és én rajzoltam neki olyan feladatokat, mint amiket mi is megcsináltunk az oviban. Együtt megnéztük a széfet és közben apa csinált nekünk virslit vacsorára. Még ehettem egy kindertojást is, de utána már mentem fogat mosni és aludni, mert álmos voltam...

1959.nap

Ismét elkezdődött egy újabb "dolgos" hét, vagyis oviba kellett menni... Pedig nem sok kedvem volt hozzá, plusz a héten apa visz, tehát még korán is (hét előtt) kell kelni... Másodiknak értem be, de már jöttek a többiek is perceken belül, és hamar ki is mentünk az udvarra futkározni (klassz!). Az ebéd nem volt valami nagy szám, és aludni se volt semmi kedvem, csak pihiztem inkább. Uzsonna után jött értem anya és a Noémi és felugrottunk a Mamához, ahol még ott volt Anna is, aki ma volt először oviban. Kicsit később lementünk a játszótérre futkározni.
Anya a kérésemre telefonált apának, hogy hozza le majd az új, 3D-s aszfaltkrétáimat, és így is lett, nemsokára megjelent velük apa és rajzoltunk mindenfélét (én rakétákat!). Hamarosan azonban felkerekedett a szél, és épp jöttek a Noémiért is, úgyhogy mi is hazajöttünk a vihar elől apával (aztán mégse lett persze vihar, de mindegy). Itthon rögtön mentem fürdeni, mert csupa homok és krétapor voltam, aztán wii-ztem kicsit és a maradék időmben rajzfilmet néztem, utána vacsoráztam és este rajzoltam társasjátékot, amivel játszottunk is még lefekvés előtt.