Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1965.nap

Délelőtt építettem apával egy szuper vonatpályát! A terveket én csináltam , a pálya nagyrészét is megépítettem, apa csak segített, hogy ahol nem akart összeérni a sín, ott ezt kisebb átépítésekkel megoldotta... No és persze mivel vasárnap van, délre mentünk át Újpestre a Klári mamáékhoz. Alighogy beléptünk, rögtön kitaláltam mi lesz ma az ebéd: brokkoli leves! Ugyanis az asztalon ott voltak a bogyók és a kétszersültes zacskó :) Imádom ezt a levest! Irtó fincsi volt, és még egy szelet rántott husit is utánaküldtem :) Kicsit később pedig fagyit is kaptam desszertnek. Klassz! A Mama igencsak eltalálta ma az ízlésemet :)
Anya ebéd után lement a shopstopba ruhát venni, és később apa pedig hazament forma egyet nézni. Mi azért nem mentünk vele, mert mikor anya visszaért, már indultunk is az Orczy kertbe, ahol a kalandpark is van, de most Halász Judit koncertre mentünk. A Botiék is jöttek, velük a kőrhintáknál találkoztunk és persze mentünk egy menetet ha már ott voltunk, úgyis volt még idő a koncertig. A sok szép dal után hazametróztunk és a házunk mögött gyűjtöttünk egy zacskónyi gesztenyét, amit itthon egyesével szép tisztára mostam.
Estefelé, még vacsora előtt wii-ztem, de már kezdtem fáradni, úgyhogy evés után nem sokkal mentem is fürdeni és aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr485156269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása