Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1964.nap

Reggel elmentünk vásárolni a teszkóba. Én azért mentem, mert ilyenkor három dolgot én is választhatok magamnak (például ma túrókrémet, fánkot és rafaelló csokit). Amikor hazaértünk, én lementem anyával bogarakat rajzolni, közben apa megfőzte az ebédet. Mi pedig találtunk hangyát, bodobácsot és méhecskét amiket le is rajzoltam és pókot is rajzoltam, de igazából neki csak a hálóját láttuk, a pók elbújt előlünk. Mire feljöttünk, már kész is volt a bolonyai és jó sokat ettem is belőle, desszertnek pedig a rafaellókat ettem meg, aztán mentem az ágyikómba sziesztázni. Délután még megnéztem pár rajzfilmet, és lassacskán indultunk anyával  a Názim szülinapjára, ugyanis meghívott és a buli az Üllői úton a mekiben volt, méghozzá a repülőben! Olyan sokan voltunk, hogy alig fértünk el a repcsiben... Még jó, hogy lehetett mászóvárazni és csúszdázni is... De persze kaptunk enni és volt torta is, aztán ajándékosztás és lassan hét óra lett és hazaszállingóztak a vendégek... Mi még ettünk pár falatot lent a mekiben és épp akkor ért oda apa, aki hazahozott minket (odafelé ugyanis villamosoztunk mert az klassz dolog). Itthon még játszottam kicsit a Toy Story-s játékaimmal, de már későre járt és álmos is voltam, úgyhogy kilenc után mentem is fürdeni  és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr535156268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása