1962.nap

Reggel nem kellett korán kelnem, mert anya vitt ma oviba, de azért még apát elcsíptem és ő csinált nekem reggelit, mielőtt elindult dolgozni. Az oviban délelőtt sajnos nem tudtuk felavatni az új homokozót, mert mire kimentünk volna, eleredt az eső :(
Bent a csoportban csináltunk egy felmérőt, de nem mindent tudtam megoldani, például nem ismertem fel pár állatot és növényt. Na majd az Ablak-Zsiráfban megkeressük!
Az ebéd viszont finom volt ma is: leves és szilvásgombóc. Sziesztázás után pedig az Ani jött értem és a Noémiért és felvitt a Kati mamához, akinél ott volt már Anna, úgyhogy a két lánnyal játszottam délután. Például építettünk székekből egy autót. Én voltam a sofőr és előbb elvittük a Mamát gyógyfürdőbe, aztán mi továbbmentünk Győr felé, megnéztük a szélforgókat és mentünk tovább Ausztriába - síelni. Ekkor érkezett meg apa, de még játszhattunk tovább, amíg a többiekért is jöttek: a Zoli jött Annáért és a Timi pedig Noémiért.
Itthon még nézhettem rajzfilmeket amíg a híradó ment, után pedig a széfet néztük és vacsorára apa csinált nekem zacskós (de azért finom) brokkoli krémleves bogyókkal. Mivel jó késő volt már, ezért hamar mentem is már fürdeni és aludni...