1937.nap

Ma sem ültünk itthon: délelőtt ugyanis elmentünk a Nagycirkuszba. Most egy vízi előadást néztünk meg, ami néha kicsit unalmas volt nekem (kaptam is anyáéktól a sok fészkelődésért...) , de azért az állatos számok jók voltak (a cicák, a fóka és a krokodil például) és volt buborék-fújós szám is, az is érdekes volt. Innen rögtön a Klári mamáékhoz mentünk ebédelni (már éhesek voltunk, habár én ettem a szünetben egy golyós-fagyit) és ebéd után átjött a Julika néni is felköszönteni a névnapján a Mamát (persze mi is vittünk ajikat, például a tegnap készített csokit).
Délután itthon már nem kellett aludni, mert már elmúlt 4 óra is mire hazaértünk... Hatig még rajzolgattam és miután feljöttünk a szokásos esti sétánkból, ettem ismét brokkoli krémlevest és milánóit, akárcsak délben. Ma is korábban mentem fürdeni, hogy kilenc óráig a mesével is meglegyünk, de nem is bántam, mert már elég álmos voltam...

1937.nap

Ma sem ültünk itthon:

1936.nap

No, ma igencsak kedvemre való volt a délelőtt!
Ugyanis a Csilláékkal és az Eszti néniékkel együtt elmentünk a Csokoládé múzeumba! A sok érdekes történet közben amit a bácsi mesélt, szinte egyfolytában csokikat osztogatott, méghozzá olyanokat amikről épp beszélt és még mi is készíthettünk elsőnek egy Mozart golyó szerűt, később pedig egy csokis sütit, amire mi szórhattunk mindenféle finomságot. Kicsit ugyan sokat beszélt a bácsi, de így, hogy 5 percenként csokikat adott, így azért elviselhető volt a túra ;)
Hiába ettünk egy halom csokit, azért mire hazaértünk, már kicsit éhes voltam valami rendes ételre is, úgyhogy ettünk hamar egy kis bolonyait - azt úgyis szeretem. Utána kicsit pihentem, apa pedig elment vásárolni. Anya közben elkezdett sütit sütni és később a Béláék is felugrottak egy dévédé lemezért, aztán apa is hazaért, pont amikor mi meg indultunk le sétálni a Kati mamával és a Dömével.
Séta után ismét ettem tésztát, de most sajtos-tejfölöset (a másik kedvencem), aztán lassan mentem fürdeni és aludni, azért ilyen korán mert este apa egy egész verdás könyvet elolvasott és még hagytam időt anyának, aki pedig diát vetített nekem :)

1935.nap

Reggel még apa bekapcsolta nekem a számítógépet és 25 percet játszottam, aztán anya is lassan elkészül és átmentünk a Mamához a bicikliért, ugyanis ma anya megpróbált bringázni tanítani... Hát a tekerés se egyszerű, de még egyensúlyozni is! Nem könnyű!
A fárasztó edzés után egy jót ettünk a Mamánál (csupa kedvencem volt: paradicsom leves és rántott husi rizzsel) és kicsit pihentem, de irtóra unatkoztam, mert aludni nem volt kedvem, így anya végül megkegyelmezett és inkább elmentünk a könyvtárba. Ma is találtunk érdekes mesekönyveket, például három verdás könyvet is elhoztunk.
Amikor hazaértünk, apa már itthon volt és játszott velem, például kirakta a pázzlékat amiket rajzoltam.
Este pedig két mese is volt, mindkettő a könyvtári mesekönyvekből.

1934.nap

Délelőtt jó sokat mászkáltunk anyával itt a környéken, és mielőtt felmentünk volna a Dédiékhez, bementünk a közértbe, ahol a zsebpénzemen vettem egy olyan finom golyós Danette pudingot, amit a Dédiéknél meg is ettem. Persze ehettem volna főzeléket is, de valahogy a puding nyert a kettő közül :)  Hazafelé sétálva pedig pont találkoztunk a Kati mamával és elkísértük, és itthon megebédeltünk, aztán át is mentünk hozzá. Szieszta után könyveket nézegettem amíg anya és a Mama mindenféle dekorációkat csináltak. Amikor hazaértünk, apa már itthon volt és vele pedig játék-mérlegeset játszottam: rajzoltam egy mérleget, apa pedig lemérte a játékaimat és én voltam a mutatója a mérlegnek. Csináltam számokat is, mintha digitális mérleg lenne! Estefelé apa palacsintát sütött, anya pedig rakott palacsintát készített belőle, de nekem sütött apa üreset is, amit nutellával és kakaóval megettem, mert én így jobban szeretem. Estig még rajzolgattam és ma hamarabb mentem fürdeni, mert anya három könyvet is odakészített az ágyamba esti mesének és nem akarok lemaradni egyikről sem!

1933.nap

Ma is klassz napom volt: apa ugyanis itthon volt ma és délelőtt a Csillával és az Eszti néniékkel együtt elmentünk az Állatkertbe! Kicsit nehéz volt ugyan parkolóhelyet találni és a sor is nagyon hosszú volt, de végül csak bejutottunk és akkor már mindent végigjártunk! Én mondtam, hogy melyik állatot szeretném megnézni és akkor arra felé mentünk, de persze útközben sok másikat is megnéztünk... Láttunk még fóka-showt is! Igaz nem sokat mert elénk álltak és apa hiába vett fel, csak a fél medencét láttuk, de nagyon ügyesek voltak a fókák és tudtak tényleg labdát egyensúlyozni az orrukon. Persze voltunk a kisállat simogatóban is és végül a pálmaházat is végigjártuk. Na eddigre már jól elfáradtunk úgyis, ezért haza indultunk. Apának még el kellett valami intéznie a közelben, ezért mi földalattival, metróval és villamossal jöttünk haza, és itthon anya csinált só-liszt gyurmát. A gyurmázás után épp rajzolgattam amikor apa hazaért, aztán anya sütött vacsorát és nekem lassan menni kellett fürdeni és aludni, mert későre járt, de igazság szerint már fáradt is voltam, úgyhogy nem vitatkoztam...

1932.nap

Délelőtt elmentünk villamossal a Csilláékig és onnan a Csillával együtt a Kisvakond játszóházba! Nagyon klassz volt, de csak másfél órát maradtunk, mert még hazafelé bementünk a szuper cukrászdába is, ahol ehettem egy irtó fincsi vanília fagyit ;)
Így persze a Mamánál hiába volt paradicsomleves az ebéd, hát nem ettem túl sokat... De a sziesztázást így sem úsztam meg... Utána pedig hazajöttünk és rajzolgattam amíg apa haza nem ért.
Hatkor - szokás szerint - lementünk sétálni a Mamával és a Dömével és visszaérve ettem egy pizzás csigát (amit délelőtt vetettem magamnak), aztán estig apával játszottam. Este , a fürdés után ismét a könyvtári Toy story-s mesekönyvből kértem felolvasást :)

1931.nap

Délelőtt csak vásárolni mentünk el és elég nagy volt a meleg, ezért a Gellért hegyre tervezett kirándulást áttettük délutánra. Ebédre pizzát sütött anya és kicsit pihentünk is (rápihentünk a hegymászásra!), aztán metróval elmentünk a Kálvin térig és onnan a 49-es villamossal a Gellért térre, ahonnan szépen felsétáltunk a hegy tetejére, a szobor lábáig. Közben megálltunk a játszótéren is a csúszdáknál, de csak egyszer csúsztam le, mert pont eleredt az eső és így is vizes lett kicsit a nadrágom ülepe :) Szerencsére az eső elállt és az egyik kilátóból megnéztünk pár nagy és kisebb hajót, ahogy a Dunán jöttek-mentek-forgolódtak. Hazafelé a 47-es villamossal és metróval jöttünk és a Mamához mentünk, pontosabban előbb a hatodikra, mert jött egy néni, aki kivenné a "lakásomat" (hogy miért az enyém az nem egészen tiszta előttem, de majd ha nagyobb leszek állítólag megértem). Hamar megbeszéltek mindent apáék és jöttünk haza, de megint eleredt az eső, de most csak picit áztunk meg. Itthon apa megnézte a fotókat, én rajzolgattam és kivágósoztam (lerajzoltam apa egyik internetes játékát és azzal játszottunk - mármint a papír verzióval!), és vacsorára megettem a pizza maradékát, aztán mentem lassan fürdeni és aludni.