Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1934.nap

Délelőtt jó sokat mászkáltunk anyával itt a környéken, és mielőtt felmentünk volna a Dédiékhez, bementünk a közértbe, ahol a zsebpénzemen vettem egy olyan finom golyós Danette pudingot, amit a Dédiéknél meg is ettem. Persze ehettem volna főzeléket is, de valahogy a puding nyert a kettő közül :)  Hazafelé sétálva pedig pont találkoztunk a Kati mamával és elkísértük, és itthon megebédeltünk, aztán át is mentünk hozzá. Szieszta után könyveket nézegettem amíg anya és a Mama mindenféle dekorációkat csináltak. Amikor hazaértünk, apa már itthon volt és vele pedig játék-mérlegeset játszottam: rajzoltam egy mérleget, apa pedig lemérte a játékaimat és én voltam a mutatója a mérlegnek. Csináltam számokat is, mintha digitális mérleg lenne! Estefelé apa palacsintát sütött, anya pedig rakott palacsintát készített belőle, de nekem sütött apa üreset is, amit nutellával és kakaóval megettem, mert én így jobban szeretem. Estig még rajzolgattam és ma hamarabb mentem fürdeni, mert anya három könyvet is odakészített az ágyamba esti mesének és nem akarok lemaradni egyikről sem!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr825156233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása