Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1936.nap

No, ma igencsak kedvemre való volt a délelőtt!
Ugyanis a Csilláékkal és az Eszti néniékkel együtt elmentünk a Csokoládé múzeumba! A sok érdekes történet közben amit a bácsi mesélt, szinte egyfolytában csokikat osztogatott, méghozzá olyanokat amikről épp beszélt és még mi is készíthettünk elsőnek egy Mozart golyó szerűt, később pedig egy csokis sütit, amire mi szórhattunk mindenféle finomságot. Kicsit ugyan sokat beszélt a bácsi, de így, hogy 5 percenként csokikat adott, így azért elviselhető volt a túra ;)
Hiába ettünk egy halom csokit, azért mire hazaértünk, már kicsit éhes voltam valami rendes ételre is, úgyhogy ettünk hamar egy kis bolonyait - azt úgyis szeretem. Utána kicsit pihentem, apa pedig elment vásárolni. Anya közben elkezdett sütit sütni és később a Béláék is felugrottak egy dévédé lemezért, aztán apa is hazaért, pont amikor mi meg indultunk le sétálni a Kati mamával és a Dömével.
Séta után ismét ettem tésztát, de most sajtos-tejfölöset (a másik kedvencem), aztán lassan mentem fürdeni és aludni, azért ilyen korán mert este apa egy egész verdás könyvet elolvasott és még hagytam időt anyának, aki pedig diát vetített nekem :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr115156235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása