Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1933.nap

Ma is klassz napom volt: apa ugyanis itthon volt ma és délelőtt a Csillával és az Eszti néniékkel együtt elmentünk az Állatkertbe! Kicsit nehéz volt ugyan parkolóhelyet találni és a sor is nagyon hosszú volt, de végül csak bejutottunk és akkor már mindent végigjártunk! Én mondtam, hogy melyik állatot szeretném megnézni és akkor arra felé mentünk, de persze útközben sok másikat is megnéztünk... Láttunk még fóka-showt is! Igaz nem sokat mert elénk álltak és apa hiába vett fel, csak a fél medencét láttuk, de nagyon ügyesek voltak a fókák és tudtak tényleg labdát egyensúlyozni az orrukon. Persze voltunk a kisállat simogatóban is és végül a pálmaházat is végigjártuk. Na eddigre már jól elfáradtunk úgyis, ezért haza indultunk. Apának még el kellett valami intéznie a közelben, ezért mi földalattival, metróval és villamossal jöttünk haza, és itthon anya csinált só-liszt gyurmát. A gyurmázás után épp rajzolgattam amikor apa hazaért, aztán anya sütött vacsorát és nekem lassan menni kellett fürdeni és aludni, mert későre járt, de igazság szerint már fáradt is voltam, úgyhogy nem vitatkoztam...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr325156232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása