Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1931.nap

Délelőtt csak vásárolni mentünk el és elég nagy volt a meleg, ezért a Gellért hegyre tervezett kirándulást áttettük délutánra. Ebédre pizzát sütött anya és kicsit pihentünk is (rápihentünk a hegymászásra!), aztán metróval elmentünk a Kálvin térig és onnan a 49-es villamossal a Gellért térre, ahonnan szépen felsétáltunk a hegy tetejére, a szobor lábáig. Közben megálltunk a játszótéren is a csúszdáknál, de csak egyszer csúsztam le, mert pont eleredt az eső és így is vizes lett kicsit a nadrágom ülepe :) Szerencsére az eső elállt és az egyik kilátóból megnéztünk pár nagy és kisebb hajót, ahogy a Dunán jöttek-mentek-forgolódtak. Hazafelé a 47-es villamossal és metróval jöttünk és a Mamához mentünk, pontosabban előbb a hatodikra, mert jött egy néni, aki kivenné a "lakásomat" (hogy miért az enyém az nem egészen tiszta előttem, de majd ha nagyobb leszek állítólag megértem). Hamar megbeszéltek mindent apáék és jöttünk haza, de megint eleredt az eső, de most csak picit áztunk meg. Itthon apa megnézte a fotókat, én rajzolgattam és kivágósoztam (lerajzoltam apa egyik internetes játékát és azzal játszottunk - mármint a papír verzióval!), és vacsorára megettem a pizza maradékát, aztán mentem lassan fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr955156230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása