1923.nap

Sajnos ma ki kellett költöznünk a szállodából... ha jó idő lett volna, akkor maradtunk volna még ma is pancsolni, de sajnos esett az eső, ami azt jelentette, hogy indulunk haza :(
Útközben még beugrottunk Sóstóra is, de a Krisztiék még nem voltak lenn, így Aranka néninek odaadtuk a Kriszti ajándékát, hogy majd adja át, mi pedig jöttünk haza az esőben...
Miután felcipeltük a sok cuccot, én átmentem ebédért a Kati mamához, mert ő főzött nekünk bablevest és finom palacsintát. Hazajöttünk ebédelni és én mentem is aludni egy kicsit. Amikor felébredtem, pont vége lett a forma egynek, amit apa nézett épp, aztán Anya elment vásárolni, én pedig addig számítógépezhettem amíg ő nem telefonált, mert akkor érte mentünk autóval, hogy ne kelljen cipekednie.
Utána felmentünk a Kati mamához és megnéztük az üres "lakásomat" a hatodikon, és végül lementünk sétálni a Mamával és a Dömével hatkor.
Hazaérve apa melegített palacsintát vacsorára és még egy pudingot is bevágtam, mert hozzászoktam úgylátszik a sok vacsorához az utóbbi napokban az étteremben...
Este még játszottunk az általam rajzolt Toy Story-s játékommal, a fürdésig.

1923.napdddd

1922.nap

Címkék: balaton

Hát ma is jót aludtunk! Sietni kellett ismét a reggelizéshez... De ma is finomat ettem: nutellás kalácsot és tejbegrízt. Délelőtt egész végig pancsoltam! Főleg kint, mivel többnyire sütött a nap, és egész jó idő volt, szinte már már nyárias :) Ma még ebédelni se mentünk el, hanem ettünk a medence melletti bárban szendvicseket, mivel nem is voltunk annyira éhesek, olyan jól laktunk reggel... Délután pedig sajnos eleredt egyszercsak az eső és bezavart minket, de aztán elállt, viszont fürdeni már nem mentünk vissza, hanem elmentünk inkább teniszezni. Na ez irtó vicces volt: repkedtek a labdák össze-vissza én pedig eleinte még élveztem is a labdaszedő munkát, de aztán inkább beálltam apa helyére anya mellé párost játszani a Csilláékkal :) Egy óra játék alatt jól elfáradt mindenki, apa meg még átmászott a kerítésen a kiütögetett labdákért és még plusz egy labdánk is lett, ami az én ajándékom lett :))
A tenisz után lefürödtünk és lassan mentünk is vacsorázni, mert már farkas éhesek voltunk. Én be is vágtam egy hatalmas adag milánóit jó sok sajttal és kecsöppel és a pincér nénikkel incselkedtem ;)
Vacsi után pedig besétáltunk Siófokra a sétálóutcába és a parton is körülnéztünk. Végül beültünk egy fagyizóba és ott még ettünk-ittunk: én egy hupikék-törpikés fagyikelyhet például és nagyon fincsi volt. Persze ekkor már irtó irtó álmos voltam, úgyhogy visszasétáltunk  a szállodába és mentem is rögtön fogmosás után aludni (azért egy mese még belefért...)

1921.nap

Címkék: balaton

Jó sokáig aludtunk, úgyhogy majdnem lekéstük a 9 órára tervezett reggelit, ami nagy kár lett volna, ugyanis ma volt tejbegríz! Ittam kakaót is utána és mentünk átöltözni és az usziba. Délelőtt bent kellett pancsolni, mert még az eső is esett reggel, szóval elég hüvi volt odakinn. Még jó, hogy bent is van egy csomó lehetőség játszani és pancsolni. Lehet több medencében fürdeni, van sodrófolyosó és bugyborékolók, de van egy kavicson sétáló hely és pár érdekes szoba is: aroma-, és sóterápiás, csend- és gőzkamra is.
Ebédelni viszont ma csak beugrottunk a mekibe, mert még senki nem volt nagyon éhes a bőséges reggeli miatt. Aztán még kicsit a teszkóba is bementünk üdítőket venni és jöttünk vissza a fürdőbe. Végre kicsit jobb idő lett és a napocska is kisütött, így ki tudtunk menni a kinti medencékhez is. Anyával pedig még egy szép homokvárat is tudtunk építeni (a nedves homok adott volt...).
Már kezdtem én is éhes lenni, amikor is mentünk a szobákba fürdeni és átöltözni a vacsorához. Most finomabb volt a vacsi, mert volt halacska is és csirke nugets, amiből jó sokat megettem.
Este pedig megint a "játékbarlangba" mentünk, ahol lehet rexezni, de én már nagyon álmos voltam, úgyhogy apával visszamentünk kilenckor a szobába és én fogmosás után mentem is az ágyikómba aludni (anyáék még maradtak kicsit kareokizni...)

1920.nap

Címkék: balaton

Reggel még pakolásztak anyáék és apát is még gyorsan elkísértem a szelektívhez kidobni a szemete, de már siettünk is, mert indutunk a Balatonra a Csilláékkal! Juj de jó!
Mire leértünk Siófokra, már mindenki éhes volt, úgyhogy beültünk a kedvenc helyemre, a Sándor étterembe és én apával megettem egy nagy szalámis pizzát. Mire jóllaktunk, már mehettünk is a szép szállodába, bejelentkezni és beköltözni a szobánkba. Hamar kipakoltunk, átöltöztünk és már mentünk is a medencékhez. Előbb a benti részben voltunk, de amikor kint is kisütött a nap, akkor én kimentem apával a kinti gyerekmedencében pancsolni. Később még sokan kijöttek, mert kint kezdődött a vizi-aerobic, amit én is csináltam - a saját ötleteimmel fűszerezve... :)
Amikor kifáradtunk, bementünk a melegvizes medencébe kicsit felmelegedni és lassacskán vége is volt  a pancsolásnak, mert fürdés és átöltözés után mentünk vacsorázni az étterembe. Nekem nem nagyon ízlett a vacsora, pedig sok étel közül lehetett választani, de egyik se volt ma egy nagy szám, de azért mindenfélét megkóstoltam és ettem is ezt-azt (a rösztli például finom volt, és a gombócból is ettem persze). Vacsi után elsétáltunk a játék részlegre, ahol gyerekeknek játszóház van, a felnőtteknek meg bowling és biliárd és csocsó meg ilyenek. Sőt még előadás is volt épp a gyereksarokban, de nem annyira érdekelt, úgyhogy egy idő után inkább leültem apáékhoz és néztem ahogy bowlingoznak, utána pedig én adogattam a golyókat amikor rexeztek. Este tízig játszottunk, úgyhogy a szobába visszaérve szinte bezuhantam az ágyamba, olyan álmos voltam már...

1919.nap

Délelőtt a szobában eljátszottam a Toy Story első részéből egy jelenetet, amíg anya ebédet főzött, aztán elkísértük a Kati mamát, aki a Dömét vitte állatorvoshoz, mert az egyik mancsába belement a toklász és ki kellett szedni. Én a várakozás alatt a játszótérre mentem az Anival, és amikor megoperálták a Dömit, visszamentünk a Mamához és ott ebédeltem, sőt ott is feküdtem inkább le sziesztázni, de végül mégse aludtam... Így aztán mikor anya és a Kriszti megunták a ruhák ismételt válogatását a padláson, akkor lementünk a nagy játszótérre. Végre nem esett ma az eső, hanem sütött a nap, és tudtunk egy klassz homokvárat építeni anyával. Öt után hazajöttünk ,mert pisilnem kellett és apa pont előttünk ért haza. Estig még vele is játszottam, mégpedig vásárlósat. Vacsorára pedig pizzaszeletet ettem, csak utána figyelmetlen voltam és kiborítottam a pohár vizemet és apát. Mondjuk nem volt olyan vészes a helyzet, de segítenem kellett apának feltakarítani (nem gondoltam volna, hogy felmosni és feltörölni a konyhát ilyen melós dolog). Utána mentem fürdeni és egy mese után aludni.

1918.nap

Délelőtt megint nem tudtunk homokvárat építeni, mert esőre állt az idő :(  Helyette elmentünk előbb a Kati mamával együtt vásárolgatni ide-oda, aztán anyával még bementünk a könyvtárba is, ahol rajzolgattam is és könyveket is válogattam anyával, amiket ki is kölcsönöztünk. Persze főleg mesekönyveket... Ebédre hazajöttünk és kicsit sziesztáztam is, utána pedig átmentünk a Mamához, ahol játszottam amíg anya és a Kriszti fenn a "padláson" ruhákat pakolt. Közben apa is megérkezett, és vele, anyával és a Mamával átmentünk a Dédiékhez, hogy  a névnapján felköszöntsük az Anit. Kicsit ott is játszottam, de pont nem tudtam internetezni, mert apa épp azt szerelte... Amikor meg végzett, akkor meg hazajöttünk... pontosabban én apával még elmentem a kisteszkóba a holnapi ebédhez hozzávalókat venni - és kaptam egy bogyós joghurtot is persze amit otthon meg is ettem vacsorára, aztán még megnézhettem pár Zigby epizódot, mert ma még nem interneteztem és nem tévéztem egy percet se előtte. Ezzel már este is lett, úgyhogy mentem fürdeni és aludni. A mese után még apa megmutatta egy elemlámpa és egy pici földgömb segítségével a sötétben, hogy miképp van nappal és éjszaka. Érdekes volt, csak nehéz elhinni, hogy mekkora is lehet a föld, ha Magyarország is csak egy pincuri pötty csupán a földgömbön...

1917.nap

Reggel már nem találtam itthon apát, mert ő korán elment vidékre sajnos. sebaj, reggeli után anyával készítettünk zászlókat, hogy majd a homokvárak tetejébe tűzhessük. Le is mentünk a játszótérre, erre nem eleredt az eső!?! Még ilyet! Aztán az utcán találkoztunk a Kati mamával és felmentünk hozzá amíg esett, de ebédelni hazajöttünk és elmentünk a Kisvakond játszóházba villamossal és busszal. Egy jó ideig teljesen egyedül a miénk volt az egész játszóház, csak később jött még két kislány, úgyhogy nagyon jót játszottunk anyával és mindent kipróbálhattam amit csak akartam :) szuper volt!  Hazafelé pedig bementünk egy pékségbe és még a szép fagyizóba is, ahol épp telefonált apa, hogy hazaért és értünk jön. Mi addig fagyiztunk és vettünk sütiket, aztán apa is odaért és hazahozott minket, ugyanis nemsokára már jöttek is a Botiék! Igazándiból apát jöttek felköszönteni, de a lényeg, hogy sokáig maradtak és én tudtam egy irtó jót játszani a Botival! Egész estig csak vele ökörködtünk, meg kicsit persze Annával is. Közben a Csilláék is átjöttek, és amikor mindenki hazament, ettem pár gombócot vacsorára, aztán már igen igen álmos lettem, úgyhogy mentem is fürdeni és aludni.