Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1922.nap

Címkék: balaton

Hát ma is jót aludtunk! Sietni kellett ismét a reggelizéshez... De ma is finomat ettem: nutellás kalácsot és tejbegrízt. Délelőtt egész végig pancsoltam! Főleg kint, mivel többnyire sütött a nap, és egész jó idő volt, szinte már már nyárias :) Ma még ebédelni se mentünk el, hanem ettünk a medence melletti bárban szendvicseket, mivel nem is voltunk annyira éhesek, olyan jól laktunk reggel... Délután pedig sajnos eleredt egyszercsak az eső és bezavart minket, de aztán elállt, viszont fürdeni már nem mentünk vissza, hanem elmentünk inkább teniszezni. Na ez irtó vicces volt: repkedtek a labdák össze-vissza én pedig eleinte még élveztem is a labdaszedő munkát, de aztán inkább beálltam apa helyére anya mellé párost játszani a Csilláékkal :) Egy óra játék alatt jól elfáradt mindenki, apa meg még átmászott a kerítésen a kiütögetett labdákért és még plusz egy labdánk is lett, ami az én ajándékom lett :))
A tenisz után lefürödtünk és lassan mentünk is vacsorázni, mert már farkas éhesek voltunk. Én be is vágtam egy hatalmas adag milánóit jó sok sajttal és kecsöppel és a pincér nénikkel incselkedtem ;)
Vacsi után pedig besétáltunk Siófokra a sétálóutcába és a parton is körülnéztünk. Végül beültünk egy fagyizóba és ott még ettünk-ittunk: én egy hupikék-törpikés fagyikelyhet például és nagyon fincsi volt. Persze ekkor már irtó irtó álmos voltam, úgyhogy visszasétáltunk  a szállodába és mentem is rögtön fogmosás után aludni (azért egy mese még belefért...)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr705156220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása