Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1919.nap

Délelőtt a szobában eljátszottam a Toy Story első részéből egy jelenetet, amíg anya ebédet főzött, aztán elkísértük a Kati mamát, aki a Dömét vitte állatorvoshoz, mert az egyik mancsába belement a toklász és ki kellett szedni. Én a várakozás alatt a játszótérre mentem az Anival, és amikor megoperálták a Dömit, visszamentünk a Mamához és ott ebédeltem, sőt ott is feküdtem inkább le sziesztázni, de végül mégse aludtam... Így aztán mikor anya és a Kriszti megunták a ruhák ismételt válogatását a padláson, akkor lementünk a nagy játszótérre. Végre nem esett ma az eső, hanem sütött a nap, és tudtunk egy klassz homokvárat építeni anyával. Öt után hazajöttünk ,mert pisilnem kellett és apa pont előttünk ért haza. Estig még vele is játszottam, mégpedig vásárlósat. Vacsorára pedig pizzaszeletet ettem, csak utána figyelmetlen voltam és kiborítottam a pohár vizemet és apát. Mondjuk nem volt olyan vészes a helyzet, de segítenem kellett apának feltakarítani (nem gondoltam volna, hogy felmosni és feltörölni a konyhát ilyen melós dolog). Utána mentem fürdeni és egy mese után aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr995156217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása