Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1921.nap

Címkék: balaton

Jó sokáig aludtunk, úgyhogy majdnem lekéstük a 9 órára tervezett reggelit, ami nagy kár lett volna, ugyanis ma volt tejbegríz! Ittam kakaót is utána és mentünk átöltözni és az usziba. Délelőtt bent kellett pancsolni, mert még az eső is esett reggel, szóval elég hüvi volt odakinn. Még jó, hogy bent is van egy csomó lehetőség játszani és pancsolni. Lehet több medencében fürdeni, van sodrófolyosó és bugyborékolók, de van egy kavicson sétáló hely és pár érdekes szoba is: aroma-, és sóterápiás, csend- és gőzkamra is.
Ebédelni viszont ma csak beugrottunk a mekibe, mert még senki nem volt nagyon éhes a bőséges reggeli miatt. Aztán még kicsit a teszkóba is bementünk üdítőket venni és jöttünk vissza a fürdőbe. Végre kicsit jobb idő lett és a napocska is kisütött, így ki tudtunk menni a kinti medencékhez is. Anyával pedig még egy szép homokvárat is tudtunk építeni (a nedves homok adott volt...).
Már kezdtem én is éhes lenni, amikor is mentünk a szobákba fürdeni és átöltözni a vacsorához. Most finomabb volt a vacsi, mert volt halacska is és csirke nugets, amiből jó sokat megettem.
Este pedig megint a "játékbarlangba" mentünk, ahol lehet rexezni, de én már nagyon álmos voltam, úgyhogy apával visszamentünk kilenckor a szobába és én fogmosás után mentem is az ágyikómba aludni (anyáék még maradtak kicsit kareokizni...)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr465156219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása