Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1920.nap

Címkék: balaton

Reggel még pakolásztak anyáék és apát is még gyorsan elkísértem a szelektívhez kidobni a szemete, de már siettünk is, mert indutunk a Balatonra a Csilláékkal! Juj de jó!
Mire leértünk Siófokra, már mindenki éhes volt, úgyhogy beültünk a kedvenc helyemre, a Sándor étterembe és én apával megettem egy nagy szalámis pizzát. Mire jóllaktunk, már mehettünk is a szép szállodába, bejelentkezni és beköltözni a szobánkba. Hamar kipakoltunk, átöltöztünk és már mentünk is a medencékhez. Előbb a benti részben voltunk, de amikor kint is kisütött a nap, akkor én kimentem apával a kinti gyerekmedencében pancsolni. Később még sokan kijöttek, mert kint kezdődött a vizi-aerobic, amit én is csináltam - a saját ötleteimmel fűszerezve... :)
Amikor kifáradtunk, bementünk a melegvizes medencébe kicsit felmelegedni és lassacskán vége is volt  a pancsolásnak, mert fürdés és átöltözés után mentünk vacsorázni az étterembe. Nekem nem nagyon ízlett a vacsora, pedig sok étel közül lehetett választani, de egyik se volt ma egy nagy szám, de azért mindenfélét megkóstoltam és ettem is ezt-azt (a rösztli például finom volt, és a gombócból is ettem persze). Vacsi után elsétáltunk a játék részlegre, ahol gyerekeknek játszóház van, a felnőtteknek meg bowling és biliárd és csocsó meg ilyenek. Sőt még előadás is volt épp a gyereksarokban, de nem annyira érdekelt, úgyhogy egy idő után inkább leültem apáékhoz és néztem ahogy bowlingoznak, utána pedig én adogattam a golyókat amikor rexeztek. Este tízig játszottunk, úgyhogy a szobába visszaérve szinte bezuhantam az ágyamba, olyan álmos voltam már...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr635156218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása