1517.nap

Reggelire nem tejpépet kértem, hanem csokis kekszet és tejecskét, vaníliás szívószállal (tegnap se ettem már meg a tejpépet és apa mérges volt amiért ki kellett dobnia...). Délelőtt játszottunk és kicsit videóztam (például megnéztem egy Postás Pat részt, a fagyigépest), aztán átmentünk a Klári mamáékhoz ebédre. Ma nagyon fincsi volt az ebéd: húsleves (sok sok tésztával...) és utána rántott husi majonézes krumplival. Desszertnek pedig egy tölcséres fagyit kaptam, mivel jól ettem. Utána hazajöttünk és mennem kellett az ágyamba, de nem aludtam, hanem megvártam amíg apa visszaér a Kati mamától (átment valami szekrényt szerelni az új hűtő miatt vagy mi), és őt sikerült meggyőznöm, hogy felkelhessek :)
De nem is baj, mert nem sokkal később már indultunk is megünnepelni a Boti szülinapját a Bólyai suli tornatermébe. Mi voltunk az első vendégek és még segítettünk kicsit díszíteni (lufikat fújni). A Zoli épített nekünk egy akadálypályát is, ami nagyon klassz lett és már egyedül is végig tudtam rajta menni... Később még volt egy nagyon izgi csapatverseny is, váltófutással meg minden és a mi csapatunk irtó ügyes volt ám!
A verseny után tortázás volt tűzijátékkal meg minden (és csokitortával... nyamm!), és csak utána adtuk oda sorba az ajándékokat a Botinak. No aztán még egy érdekes csomagolós játékot is játszottunk a Krisztivel, de utána már sajnos össze kellett pakolni és eljönni, mert jöttek focizni a terembe bácsik. Még segítettünk felcipelni a cuccokat a Krisztiékhez és ici-picit maradtunk, de aztán hazajöttünk. Itthon már rögtön mennem kellett fürdeni, és vacsorázni, aztán már aludni kellett menni, mert késő este lett.

1516.nap

Reggel anya elment valami tanfolyamra, úgyhogy apával maradtam itthon. Előbb interneteztem kicsit amíg apa porszívózott, aztán zenét hallgattam, amikor már befejezte a hangoskodást és mást takarított. Amikor végzett, lementünk a kis játszótérre homokozni. Képzeljétek, találtunk két nagy csigát, amik ott másztak a kőfalnál. Segítettünk nekik felmászni és én szedtem nekik levelet és odaadtam ebédre :)
No és mivel már amúgy is dél volt, mi is feljöttünk ebédelni: apa sütött nekem betűs krumplit és halrudacskákat és magának egy pizzát, amiből én is kértem egy kis szeletet. Mivel mindent megettem (!) ezért ehettem még egy fagyit is. Közben anya is hazaért, de nekem menni kellett sziesztázni.
Ébredés után ettem egy joghurtot és most anyával mentünk le a játszótérre, de a kicsin nem volt senki, mivel hideg volt, ezért átmentünk a nagyra és mindenki ott volt! Hintáztam, és homokoztam, és amikor találkoztunk a Kati mamával, akkor velük sétáltunk még (megsétáltattuk a Dömét) és végül feljöttünk.
Este kifestettem a tegnap gipszből kiöntött cicát a Botinak ajándéknak (jó kis tarka cica lett ...) és fürdés után még ettem egy kis brióst, aztán lefekvés előtt még anyával kicsit várat építettünk a kockákból.

1515.nap

Reggel apa vitt át a Kati mamához, mert anya értekezletre ment és csak délután jött vissza, addig pedig ott maradtam a Mamánál. Reggel jött a Noémi is és délelőtt még a Boti is. Együtt kínoztuk a Dömét :) Amíg pedig a Mama lement ebédért, a Dédi vigyázott ránk. Ebéd után pedig csere volt: a Boti ment - Anna jött... És aztán anya is...
Az alvás pedig kicsit eltolódott, mert vihar kerekedett, villámlott és dörgött és Anna félt nagyon. De végül azért csak el tudtunk aludni és ébredés után már nem is esett az eső. Anyával hazasétáltunk és már itthon volt apa. ettem egy pudingot uzsonnára és elmentünk vásárolni. Igaz, hogy kicsit nyűgös és hisztis voltam, de amikor apa elmondta, hogy ebben az esetben nem vesz nekem vaníliás fánkot, akkor inkább átváltottam "jókisfiú" üzemmódba. Vettünk is fánkot! Itthon meg is ettem vacsorára! Aztán még apával játszottunk: várakat építettünk... egyet közösen, egyet én és egyet apa. Fürdés után megint vihar jött fölénk és villámlott és dörgött, de apa megnyugtatott, hogy ide nem jön a villám, mert van a házunkon villámhárító. Ez kicsit megnyugtatott, de a simizés, amit kértem, az kicsit jobban :)

1514.nap

Reggel apa átvitt a Mamához, akinek elromlott a hűtője, úgyhogy elsétáltunk a közeli boltba, de ott nem volt jó hűtő, így hazamentünk. Később még lementünk az ebédért és beköszöntünk anyáéknak is az oviba, aztán ebéd után , amikor már ott voltak a Krisztiék is , akkor mindannyian lementünk az ovihoz a Noémiért... Az egész csapat! Ennyien szerintem még nem mentek érte :) Délután szerencsére jó idő volt, ezért le tudtunk menni a játszótérre, ahová apa is megérkezett a munkából, de ő később ismét elment, úgyhogy amikor a Noémit hazavitték, akkor a Mama engem is hazahozott. Anya épp vacsorázott és utána lementünk az Anikó nénihez, aki anya haját bigyulázta valami fóliákkal. Én kicsit unatkoztam, ezért rosszalkodtam (anyát lespricceltem valami izével...) és végül egy fiú, aki várt a sorára, ő játszott kicsit velem, csak hogy ne kezdjek hajlakk-fújásba meg ilyesmibe. Ja és megint bezselézte a hajamat az Anikó: nagyon menő!
Amikor anya haja elkészült, feljöttünk vacsorázni és evés után fürdeni. Közben apa is hazaért és fogat mosott nekem, aztán még lefekvés előtt kicsit játszott is velem - meg az állatokkal.

1513.nap

Ma nem ment anya dolgozni, úgyhogy vele voltam szinte egész nap.
Délelőtt itthon játszottunk, mert zuhogott az eső és nem tudtunk elmenni sehová :(  Aztán telefonált az Anikó néni, hogy ha akarunk, lemehetünk és levágja a hajamat. Így is tettünk. Most megint klassz tüsi a hajam és még zselét is kaptam rá! Mint a felnőttek!
Ebédre anya sütött nekem halacskát rizzsel és kecsöppel. Még segítettem is neki a sütés-főzésben. Ebéd után aludtam egy jót, és ébredés után el tudtunk sétálni az Europarkba, mert végre elállt az eső. Apa is odajött és együtt jöttünk haza, lepakoltunk és már indultunk is tovább, a Csilláékhoz, mert ma van a Csaba szülinapja és vittünk neki ajándékokat. Volt csokitorta is (a csokit mind megettem, a belsejét már nem...) és még pogik és sajtos süti, szóval jól besütiztem :) Az emeleten pedig biliárdoztam apával amíg indulni nem kellett már. Hazaérve ettem egy pudingot még és fürdés és hajmosás után már menni is kellett aludni, mert későre járt már...

1512.nap

Reggel félálomban még integettem a dolgozni induló apának, de aztán még kicsit visszaaludtam - elvégre nincs ovi, nyár van!
Délelőtt anya elővette a szekrényből egy régebben kapott fakockámat és abból építettünk egy szép várat, aztán átmentünk a Mamához, aki rögtön hozta is a Dömét és végül még elkísértük anyát az oviig, mi pedig mentünk az ebédért. Apropó ebéd: az ma fincsi volt. Borsóleves (repetáztam is!) és csirkepörkölt csavartésztával (ezt is megettem). De hiába volt tele a pocakom, mégse álmosodtam el eléggé, szóval csak pihentem kicsit délután. Közben a Kriszti ma is áthozta Annácskát, és később vele együtt elsétáltunk a Kalimpa tornára, de csak én mentem be, a Mama addig a játszótéren játszott Annával. Közben anya is odaért és mi hazaindultunk, a Mamáék pedig a játszóra. Mi is odamentünk végül, csak előbb felszaladtunk a cukorkáért, a játék-kockákért és apáért... Estig lent maradtunk a játszótéren, még az után is, hogy a Zoli megérkezett a Botival az Annáért és ők hazamentek.  Én pedig csináltam mindenkinek játékból fagyit a kockák és homok segítségével: de csak csoki és vanília volt, apa hiába kért mindenféle egzotikusat :)
Este itthon megettem a tegnapi paradicsomleves másik felét és mentem is fürdeni, utána pedig aludni, csak előbb még apa olvasott egy Kisvakondos mesét...

1511.nap

Reggel mi is elkísértük anyát a fogorvos bácsihoz, mert megnézte a fogaimat - mármint a fogorvos bácsi . Liftezhettem is a székkel és meg lett dicsérve a fogsorom :) Utána apa felvitt a Kati mamához, mert ma nála voltam - nem kell oviba mennem már! Délelőtt sokat játszottam, és levittük a Dömét is, de ebédért nem kellett menni, mert a Mama főzött fincsi paradicsomlevest és csinált brassóit és ez volt ma az ebéd. A levesből repetáztam - de a brassóiból nem... Ja, közben a Kriszti áthozta Annát és a Botit, én pedig aludtam azért egy jó nagyot délután.
Amikor felébredtem és anya is megérkezett, akkor lementünk a kis játszótérre, ahová apa is lejött, és anya pedig elment vásárolni (én kértem egy tiktakkot, mert a minap a Kriszti megkínált ilyen cukorkával és fincsi volt!). Kicsit fújt ugyan a szél, de azért estig lent maradtunk, mert a Mama lehozott pulcsikat. Aztán amikor a Zoli hazavitte a Botiékat, mi is hazajöttünk. Itthon gomboztam apával, aztán anyával is és a vacsora is paradicsomleves volt. Fürdés után viszont azonnal aludni kellett menni, mert már későre járt...