Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1514.nap

Reggel apa átvitt a Mamához, akinek elromlott a hűtője, úgyhogy elsétáltunk a közeli boltba, de ott nem volt jó hűtő, így hazamentünk. Később még lementünk az ebédért és beköszöntünk anyáéknak is az oviba, aztán ebéd után , amikor már ott voltak a Krisztiék is , akkor mindannyian lementünk az ovihoz a Noémiért... Az egész csapat! Ennyien szerintem még nem mentek érte :) Délután szerencsére jó idő volt, ezért le tudtunk menni a játszótérre, ahová apa is megérkezett a munkából, de ő később ismét elment, úgyhogy amikor a Noémit hazavitték, akkor a Mama engem is hazahozott. Anya épp vacsorázott és utána lementünk az Anikó nénihez, aki anya haját bigyulázta valami fóliákkal. Én kicsit unatkoztam, ezért rosszalkodtam (anyát lespricceltem valami izével...) és végül egy fiú, aki várt a sorára, ő játszott kicsit velem, csak hogy ne kezdjek hajlakk-fújásba meg ilyesmibe. Ja és megint bezselézte a hajamat az Anikó: nagyon menő!
Amikor anya haja elkészült, feljöttünk vacsorázni és evés után fürdeni. Közben apa is hazaért és fogat mosott nekem, aztán még lefekvés előtt kicsit játszott is velem - meg az állatokkal.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr735155805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása