Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1516.nap

Reggel anya elment valami tanfolyamra, úgyhogy apával maradtam itthon. Előbb interneteztem kicsit amíg apa porszívózott, aztán zenét hallgattam, amikor már befejezte a hangoskodást és mást takarított. Amikor végzett, lementünk a kis játszótérre homokozni. Képzeljétek, találtunk két nagy csigát, amik ott másztak a kőfalnál. Segítettünk nekik felmászni és én szedtem nekik levelet és odaadtam ebédre :)
No és mivel már amúgy is dél volt, mi is feljöttünk ebédelni: apa sütött nekem betűs krumplit és halrudacskákat és magának egy pizzát, amiből én is kértem egy kis szeletet. Mivel mindent megettem (!) ezért ehettem még egy fagyit is. Közben anya is hazaért, de nekem menni kellett sziesztázni.
Ébredés után ettem egy joghurtot és most anyával mentünk le a játszótérre, de a kicsin nem volt senki, mivel hideg volt, ezért átmentünk a nagyra és mindenki ott volt! Hintáztam, és homokoztam, és amikor találkoztunk a Kati mamával, akkor velük sétáltunk még (megsétáltattuk a Dömét) és végül feljöttünk.
Este kifestettem a tegnap gipszből kiöntött cicát a Botinak ajándéknak (jó kis tarka cica lett ...) és fürdés után még ettem egy kis brióst, aztán lefekvés előtt még anyával kicsit várat építettünk a kockákból.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr305155807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása