1447.nap

Délelőtt apa levitt  a  játszótérre, mert szerencsére nem esett ma sem az eső, hiába mondták azt tegnap a meteorológusok... Közben anya kivasalt és elment szavazni és ő váltotta le utána apát, de hamar haza is jöttünk, mert kicsit azért hideg volt és anya nem vett fel kabátot. Itthon pedig épp csak átöltöztünk, hogy ne homokozós ruhába menjünk és már indultunk is Újpestre a Klári mamáékhoz, ahol ma is finom ebéd várt minket: karalábé leves és csavartésztás pörkölt. Ebéd után nem akartam semmiképpen aludni menni, hanem inkább a Mamával olyat játszottunk, hogy a plédet kineveztük játszótérnek és úgy csináltunk mintha lementünk volna játszani :) Aztán lassan hazaindultunk, de előbb szerencsére megnéztük, hogy anya jól látta-e, hogy a centrum előtt kisvidámpark van-e: igen, jól látta és apával dodzsemezhettem, utána repülős kőrhintázhattam, sőt még a kis teherautós kőrhintára is felülhettem! Nagyon klassz volt, de a legjobb a dodzsem volt :) Innen a Kati mama felé kanyarodtunk szerencsére, ugyanis pont lent voltak a Mama a Dömével és az Anna és a Boti. Kicsit lent maradtunk a ház előtt szaladgálni, aztán felmentünk a Mamához játszani és amikor megérkezett a Kriszti és a Zoli, akkor anya elment velük cukrászdába és hozott nekünk sütiket. Az uzsonna után hazajöttünk és apával játszottam estig és vacsorára megint tésztát kértem, de csak kecsöppel... Fürdés után még kicsit játszhattam, de mivel délután nem aludtam és holnap pedig ovi lesz, ezért mennem kellett korábban aludni.

1446.nap

Ma egész mozgalmas napom volt:
Reggel anya elment vásárolni és addig mi apával játékból főzőcskéztünk és amikor anya telefonált, akkor érte mentünk az Europarkba, ahol pont fizetett a pénztárnál amikor odaértünk. Amíg apa bepakolt a kocsiba, mi mozgólépcsőztünk és megnéztük a húsvéti dekorációt, ugyanis nálam is nagyobb tojások voltak a mozgólépcső mellett. Találkoztunk az Odiékkal is, akik szintén vásárolni jöttek, aztán hazajöttünk és amíg anya igaziból főzőcskézett, addig mi apával lementünk a nagy játszótérre, ugyanis hiába ijesztgettek esővel, ma mégse esett szerencsére. Egészen délig lent is voltunk és sokat homokoztam, meg csúszdáztam (és galambokat kergettem). Az ebéd egész jó volt: gombaleves és halacska meg fasírt rizzsel és egy fura salátával, amiből én nem kértem, de apáék meg főleg azt ettek. Jól megettem azért a többit, és így kaphattam még egy szuper-muffint is: csokisat, cukorkákkal a tetején! Utána mentem szisztázni, de egy percet se aludtam, hanem folyton apát ugráltattam, aki ezt amikor megunta, kiadta az indulási parancsot és elmentünk a Kopaszi gátra, mert szépen sütött a nap. Vittünk motort is és vödröt is, hogy abba keressünk szép kavicsokat az oviba a Föld napjára. Találtunk is sokat, de előbb még a játszótéren kicsit játszottam a gyümikkel és a homokozóban is. Amikor megtelt a vödör, hazaindultunk, de még előbb beugrottunk a Tündi néniékhez, megnézni a kiskutyájukat, ugyanis nekik is van, mint a Mamának, de nekik egy ugri-bugri pár hetes kis foxi. Nagyon aranyos, csak folyton rám akart ugrálni és a ruhámat is harapdálta... Nem maradtunk sokáig, hanem jöttünk haza és útközben megettem egy fél kürtőskalácsot, így persze vacsorázni már nem volt kedvem anyáékkal. Viszont már kezdtem álmos lenni, ezért apa elvitt fürdeni és mesélt ő is meg anya is egy-egy mesét elalvás előtt.

1445.nap

Reggel még apa csinált nekem reggelit és ő már ment is dolgozni. Én meg oviba...
Délelőtt kimentünk tornázni az udvarra és még kint is maradtunk utána és én sokat homokoztam a többiekkel. Az ebéd is finom volt ma: gombaleves és rántott halrudacskák céklával. Ebéd után pedig jött értem anya és hazahozott, de nekem semmi kedvem nem volt aludni, csak pihiztem az ágyamban inkább. Uzsonna után (kakaós csiga volt !) pedig pont indultunk le a játszótérre, amikor hazaért apa, de ő csak később jött utánunk, mert átöltözött előbb. Lent a játszón pedig már igen sokan voltak, többek között a Mama is a három fős kis csapattal: Annával, Noémivel és Botival. Velük is homokoztam egy nagyon jót, csak később sorra hazavitték mindnyájukat... Aztán még motoroztam is és persze a nagy halom gyümit is meghintáztattam... Estefelé mindenki hazaindult, így mi is feljöttünk.
Itthon kicsit interneteztem, aztán vacsorára azt kértem, mint ami ebédre volt, mert ízlett és utána mentem fürdeni és aludni, mert késő is volt már, plusz délután nem aludtam ugyebár...

1444.nap

Reggel megint sikerült még apát "elcsípnem" mielőtt munkába indult volna, így még ő adott reggelit, de aztán anya vitt oviba. Ma egész jó volt oviban lenni: délelőtt voltunk tornázni, tanultunk egy gólyás verset és az udvaron is voltunk és klassz idő volt, sütött a nap. Az ebéd is jó volt, legalábbis a leves: tojásleves volt ugyanis és repetáztam is belőle, aztán aludtunk kicsit és már jött is értem ébredés után a Kati mama a Noémivel és mentünk is rögtön a kis játszóra. Eleinte kevesen voltunk, de sorra lejöttek a többiek is és anya is odajött, aztán a Noémit hazavitték.
Nem sokkal később apa is odajött (épp motoroztam mint a szélvész) és kicsit játszott velem ő is: mérleghintáztunk, kőrbe pörgetett és csúszdáztam is és találtam egy pici bogarat a mérleghintánál, azt megvizsgáltam, hogy hova megy. Később, amikor már mindenki hazaindult, akkor mi is feljöttünk és én rögtön mentem is fürdeni, mert csupa homok voltam :) Pancsi után ettem vacsorára egy keveset és már mentem is játszani apával, és este még wii-ztünk is hármasban: íjászkodtunk mert abban a bácsi mondja a számokat angolul és egyszer még le is győztük anyát - apával kettesben. Utána még éhes voltam és ettem kókuszkockát és kókusztekercset, de már ezután menni kellett aludni, mert későre járt.

1443.nap

Reggel pont akkor ébredeztem, amikor apa indult dolgozni, és sajnos reggeli után nekem is menni kellett oviba... Pedig olyan jó volt ez a hosszú szünet... De azért klassz volt a csoportban lenni, mert délelőtt meglocsoltuk a kislányokat és az óvónéniket és minden fiú mondott verset is, aztán az udvarra is kimentünk és játszhattam a Noémivel egy jót. Ebéd után mentünk aludni és uzsonna után jöttek értem a Dédiék és rögtön vittek a kis játszóra, ahol ott volt a Boti, akivel nagyot játszottunk és egyre többen lejöttek még az ismerősök közül. Aztán anya is odajött és amikor később megszomjaztunk, akkor hazajöttünk, de már nem mentünk vissza, mert későre járt. Helyette itthon játszottam anyával és kicsit internetezhettem is és épp vacsoráztunk amikor apa is hazaért. Vele is játszottam egészen estig, a fürdésig és hozott új elemeket a kislámpámba, így azt is kipróbáltuk a bunkeremben és nagyon klasszul világít. Fürdés után pedig menni kellett már aludni, csak még apa mesélt nekem a mesekönyvből egy királylányról :)

Szólj hozzá! · 1 trackback

1442.nap

Reggel sokáig aludhattam, mert apa már nem volt itthon - ő ma már dolgozni ment. Mi nekünk még egy nap szünetünk van anyával, úgyhogy délelőtt átmentünk a Mamához és hármasban elsétáltunk az új turiba, ahol megismerkedtem egy Dominik nevű kisfiúval és együtt rosszalkodtunk a lépcsőn, amíg a Mama meg nem unta és haza nem vitt... Amíg anyára vártunk, megebédeltünk és aztán anya hazahozott aludni - de persze én nem aludtam, csak csendben feküdtem az ágyamban. Amikor felkelhettem, már jött is apa, akit rávettem, hogy le se vetkőzzön, hanem izibe vigyen le a játszótérre :) Kicsit ugyan hűvös volt, de a nagy játszón sütött a nap, így oda mentünk. A homok pedig pont tökéletesen nedves volt az új homokozó formákat felavatni :) Persze még csúszdáztam is, és dobálóztam is és hintáztam is. Amikor pedig meguntam és már hideg is kezdett lenni és szomjas és éhes is lettem és ez mind egyszerre, akkor hazasétáltunk. Itthon - mivel a gyümik a délelőtti viselkedésem miatt el lettek rakva - a kisvonattal és a legókkal játszottam aztán mentem fürdeni és vacsorára egy rántott husit megettem krokettel. Lefekvésig még apával vonatoztunk kicsit és megnéztük, hogy sötétben milyen klasszul világít a kis lámpája a mozdonyomnak.

1441.nap

Ma is Húsvét van, sőt ma van csak igazán, úgyhogy sokfelé mentünk...
Délelőtt gyorsan meglocsoltuk apával anyát, aztán még csak készülődtünk indulni, amikor átjöttek anyát meglocsolni a Zoli és a Boti, aztán mi is indultunk, méghozzá a Dédiékhez és meglocsoltuk a Dédit és az Anit, hogy el ne hervadjanak. Kaptunk egy csomó finomságot. Még jó, hogy vittünk egy kis kosarat, mert abba tudtuk gyűjteni a csokitojásokat :)
Innen indultunk is tovább Újpestre, de előbb a Julika néniékhez és ott is locsoltunk és persze tojások voltak jutalmul (azt nem tudtam, hogy a szép színes tojások annyira törékenyek, hogy összetörnek, ha földhöz kocogtatom a kosaram... pedig kiderült, hogy eléggé törékenyek voltak...). Persze a Klári mamát is meglocsoltuk amikor odaértünk és addigra már igencsak kezdett megtelni a kis kosár. Még szerencse, hogy egy zacskót is kaptam, mert sok ajándékot eldugott a nyuszi a nagyszobában és azok már csak abban fértek el! Később az ebéd is fincsi volt, ettem sok levest és rántott husit is krokettel és ubival. Délután még játszhattam egy keveset (_bármennyi_ játék kevés tulajdonképpen...) indulásig és még mielőtt hazamentünk volna, felmentünk a Kati mamát is meglocsolni, el ne hervadjon szegény. Apa még megpróbálta felhívni az Etit és a Csillát, hogy oda is felmenjünk, de nem vették fel, így hazajöttünk. Ja és még a locsoláshoz tartozik, hogy mindenkinek mondtunk verset is! Én szépet, apa vicceset :)
Itthon elvileg aludnom kellett volna - de sejthető, hogy ebből mi lett: kis pihenés után felkelhettem... Délután még egy csomót játszottunk a kisvasúttal és pázléztunk is és kifestősöztünk is anyával, de estére már fáradtam és kicsit rosszalkodtam is, így kétszer is büntibe álltam, de vacsoráig megjavultam és ehettem finom kalácsot, meg kaszinótojást és sonkát is. Utána mentem fürdeni és aludni.