Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1447.nap

Délelőtt apa levitt  a  játszótérre, mert szerencsére nem esett ma sem az eső, hiába mondták azt tegnap a meteorológusok... Közben anya kivasalt és elment szavazni és ő váltotta le utána apát, de hamar haza is jöttünk, mert kicsit azért hideg volt és anya nem vett fel kabátot. Itthon pedig épp csak átöltöztünk, hogy ne homokozós ruhába menjünk és már indultunk is Újpestre a Klári mamáékhoz, ahol ma is finom ebéd várt minket: karalábé leves és csavartésztás pörkölt. Ebéd után nem akartam semmiképpen aludni menni, hanem inkább a Mamával olyat játszottunk, hogy a plédet kineveztük játszótérnek és úgy csináltunk mintha lementünk volna játszani :) Aztán lassan hazaindultunk, de előbb szerencsére megnéztük, hogy anya jól látta-e, hogy a centrum előtt kisvidámpark van-e: igen, jól látta és apával dodzsemezhettem, utána repülős kőrhintázhattam, sőt még a kis teherautós kőrhintára is felülhettem! Nagyon klassz volt, de a legjobb a dodzsem volt :) Innen a Kati mama felé kanyarodtunk szerencsére, ugyanis pont lent voltak a Mama a Dömével és az Anna és a Boti. Kicsit lent maradtunk a ház előtt szaladgálni, aztán felmentünk a Mamához játszani és amikor megérkezett a Kriszti és a Zoli, akkor anya elment velük cukrászdába és hozott nekünk sütiket. Az uzsonna után hazajöttünk és apával játszottam estig és vacsorára megint tésztát kértem, de csak kecsöppel... Fürdés után még kicsit játszhattam, de mivel délután nem aludtam és holnap pedig ovi lesz, ezért mennem kellett korábban aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr945155736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása