Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1446.nap

Ma egész mozgalmas napom volt:
Reggel anya elment vásárolni és addig mi apával játékból főzőcskéztünk és amikor anya telefonált, akkor érte mentünk az Europarkba, ahol pont fizetett a pénztárnál amikor odaértünk. Amíg apa bepakolt a kocsiba, mi mozgólépcsőztünk és megnéztük a húsvéti dekorációt, ugyanis nálam is nagyobb tojások voltak a mozgólépcső mellett. Találkoztunk az Odiékkal is, akik szintén vásárolni jöttek, aztán hazajöttünk és amíg anya igaziból főzőcskézett, addig mi apával lementünk a nagy játszótérre, ugyanis hiába ijesztgettek esővel, ma mégse esett szerencsére. Egészen délig lent is voltunk és sokat homokoztam, meg csúszdáztam (és galambokat kergettem). Az ebéd egész jó volt: gombaleves és halacska meg fasírt rizzsel és egy fura salátával, amiből én nem kértem, de apáék meg főleg azt ettek. Jól megettem azért a többit, és így kaphattam még egy szuper-muffint is: csokisat, cukorkákkal a tetején! Utána mentem szisztázni, de egy percet se aludtam, hanem folyton apát ugráltattam, aki ezt amikor megunta, kiadta az indulási parancsot és elmentünk a Kopaszi gátra, mert szépen sütött a nap. Vittünk motort is és vödröt is, hogy abba keressünk szép kavicsokat az oviba a Föld napjára. Találtunk is sokat, de előbb még a játszótéren kicsit játszottam a gyümikkel és a homokozóban is. Amikor megtelt a vödör, hazaindultunk, de még előbb beugrottunk a Tündi néniékhez, megnézni a kiskutyájukat, ugyanis nekik is van, mint a Mamának, de nekik egy ugri-bugri pár hetes kis foxi. Nagyon aranyos, csak folyton rám akart ugrálni és a ruhámat is harapdálta... Nem maradtunk sokáig, hanem jöttünk haza és útközben megettem egy fél kürtőskalácsot, így persze vacsorázni már nem volt kedvem anyáékkal. Viszont már kezdtem álmos lenni, ezért apa elvitt fürdeni és mesélt ő is meg anya is egy-egy mesét elalvás előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr625155735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása