Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1441.nap

Ma is Húsvét van, sőt ma van csak igazán, úgyhogy sokfelé mentünk...
Délelőtt gyorsan meglocsoltuk apával anyát, aztán még csak készülődtünk indulni, amikor átjöttek anyát meglocsolni a Zoli és a Boti, aztán mi is indultunk, méghozzá a Dédiékhez és meglocsoltuk a Dédit és az Anit, hogy el ne hervadjanak. Kaptunk egy csomó finomságot. Még jó, hogy vittünk egy kis kosarat, mert abba tudtuk gyűjteni a csokitojásokat :)
Innen indultunk is tovább Újpestre, de előbb a Julika néniékhez és ott is locsoltunk és persze tojások voltak jutalmul (azt nem tudtam, hogy a szép színes tojások annyira törékenyek, hogy összetörnek, ha földhöz kocogtatom a kosaram... pedig kiderült, hogy eléggé törékenyek voltak...). Persze a Klári mamát is meglocsoltuk amikor odaértünk és addigra már igencsak kezdett megtelni a kis kosár. Még szerencse, hogy egy zacskót is kaptam, mert sok ajándékot eldugott a nyuszi a nagyszobában és azok már csak abban fértek el! Később az ebéd is fincsi volt, ettem sok levest és rántott husit is krokettel és ubival. Délután még játszhattam egy keveset (_bármennyi_ játék kevés tulajdonképpen...) indulásig és még mielőtt hazamentünk volna, felmentünk a Kati mamát is meglocsolni, el ne hervadjon szegény. Apa még megpróbálta felhívni az Etit és a Csillát, hogy oda is felmenjünk, de nem vették fel, így hazajöttünk. Ja és még a locsoláshoz tartozik, hogy mindenkinek mondtunk verset is! Én szépet, apa vicceset :)
Itthon elvileg aludnom kellett volna - de sejthető, hogy ebből mi lett: kis pihenés után felkelhettem... Délután még egy csomót játszottunk a kisvasúttal és pázléztunk is és kifestősöztünk is anyával, de estére már fáradtam és kicsit rosszalkodtam is, így kétszer is büntibe álltam, de vacsoráig megjavultam és ehettem finom kalácsot, meg kaszinótojást és sonkát is. Utána mentem fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr475155730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása