Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1442.nap

Reggel sokáig aludhattam, mert apa már nem volt itthon - ő ma már dolgozni ment. Mi nekünk még egy nap szünetünk van anyával, úgyhogy délelőtt átmentünk a Mamához és hármasban elsétáltunk az új turiba, ahol megismerkedtem egy Dominik nevű kisfiúval és együtt rosszalkodtunk a lépcsőn, amíg a Mama meg nem unta és haza nem vitt... Amíg anyára vártunk, megebédeltünk és aztán anya hazahozott aludni - de persze én nem aludtam, csak csendben feküdtem az ágyamban. Amikor felkelhettem, már jött is apa, akit rávettem, hogy le se vetkőzzön, hanem izibe vigyen le a játszótérre :) Kicsit ugyan hűvös volt, de a nagy játszón sütött a nap, így oda mentünk. A homok pedig pont tökéletesen nedves volt az új homokozó formákat felavatni :) Persze még csúszdáztam is, és dobálóztam is és hintáztam is. Amikor pedig meguntam és már hideg is kezdett lenni és szomjas és éhes is lettem és ez mind egyszerre, akkor hazasétáltunk. Itthon - mivel a gyümik a délelőtti viselkedésem miatt el lettek rakva - a kisvonattal és a legókkal játszottam aztán mentem fürdeni és vacsorára egy rántott husit megettem krokettel. Lefekvésig még apával vonatoztunk kicsit és megnéztük, hogy sötétben milyen klasszul világít a kis lámpája a mozdonyomnak.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr175155731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása