1258.nap

Ma nagyon korán keltem, apával szinte egy időben, pedig ezt ő nem így tervezte, mert ő a forma 1 miatt kelt és így miattam nem sokat látott belőle... Ezt el is meséltem a Klári mamának, akit felhívtunk kicsit később, amikor már anya is felkelt, hogy késni fogunk az ebédről, mert előbb megyünk a Minimax hajóra.
Így tehát előbb elmentünk a Duna partra és beszálltunk egy nagy hajóba, ahol nem sokkal ezután elkezdődött a koncert, ahol anya ismerőse - egy Kriszti énekelt ("de ő nem a Boti és az Anna anyukája, hanem egy másik Kriszti"), a koncert után pedig lehetett játszani a hajó másik felében és közben pedig a hajó szépen úszott a Dunán fel-alá  a hidak alatt. Még a tetőre is fel lehetett menni és ott is lehetett a Minimaxos fiúval és kutyusal és nyuszival haverkodni és együtt fotózkodni. Amikor újból kikötött a hajó, anya tombolázott én pedig még gyorsan játszottam még a játszós részben, ugyanis találtam pár fa játékzöldséget ;)
Amikor vége lett a műsornak, elköszöntünk és elindultunk a Klári mamához, aki már várt minket a finom ebéddel (gombalevest főzött nekem ami finom volt, de utána a brassóiból nem kértem, csak a céklát ettem meg, de kézzel, úgyhogy tiszta lila lett az egész kezem...) és utána játszott velem a kis szobában gyümölcs-dobálósat, én pedig úgy elfáradtam, hogy aludtam egy kicsit. Ébredés után uzsonnára ettem egy kis sütit, aztán indultunk haza, mert későre járt már, így sajnos már nem tudtunk lemenni a játszótérre amikor hazaértünk. Helyette apa játszott velem (a híradó alatt csendben), aztán anyával megvacsoráztunk és mentem fürdeni és hajat mosni.
Lefekvésig még apát fárasztottam és picit tévéztünk is, de egy idő után apa rábeszélt, hogy menjek mégis inkább aludni...

1257.nap

Mivel taknyos vagyok még egy kicsit, ezért nem mentünk usziba, hanem elmentünk az Europarkba, ahol modellezős kiállítás volt és nekem a vonatok tetszettek a legjobban.Gyorsan bevásároltunk és már mentünk is haza, és itthon anya és apa megfőzték-megsütötték azt a tortellinit, amit én választottam ki a szakácskönyvből. Nagyon fincsi lett és ebéd után mentem is aludni egy jót. Kicsit nehezen aludtam ugyan el, de aztán sokáig szundiztam és amikor felébredtem és meguzsonnáztam, lementünk még kicsit a játszótérre, amíg még jó az idő és lent is maradtunk sötétedésig, ami viszont egyre korábban van sajnos...
Hazaérve anyáék leültek híradót nézni, de én ezt nem szeretem (uncsi!), ezért hangoskodtam, ugráltattam, meg ilyesmi - amit meg apa nem szeret... Na  mindegy, utána mentem fürdeni és kicsit vacsoráztam is, nomeg játszottam a legóval is, de eddigre már elég későre járt, ezért már mennem is kellett sajnos aludni.

1256.nap

Ma érdekes nap volt az oviban: reggelizés után átmentünk anyáék csoportjába, mert a "Kiskunyhó-vityilló" mesét meséltük el nekik. Én voltam a "Fényeske-legyecske" és én 'szálltam' be először a vityillóba és utána jöttek a többiek is, mert mindenki egy állatot játszott el és közben mesét mondtunk. Ez nagyon érdekes volt és a 'kicsik' is nagyon érdeklődve nézték a játékunkat. Utána megnéztünk igazi, élő kis állatokat: egy nagy barna nyuszit, egy kis papagájt, egy hatalmas kúp csigát, három tengerimalacot és két hörcsögöt. ebéd után pedig anya hazahozott, ma nem kellett ott aludnom, hanem itthon a kis ágyikómban sziesztázhattam egy jót.
Épp akkor ébredeztem, amikor apa hazaért, úgyhogy együtt tudtunk uzsonnázni (kakaós csigát vett apa és abból ettem) és lementünk a játszótérre. Jó sokan lent voltak, még a Kati Mama is a Noémivel, és persze vittünk egy csomó gyümölcs játékot és azzal játszottam, főleg az Odival. Amikor már kezdett sötétedni és hűvös lenni, akkor hazajöttünk és elővettem a nagy doboz Lego-t és azzal játszottunk: apa megépítette nekem a közértet és azzal játszottunk, aztán vacsoráztunk és fürödtem és mivel  későre járt, lassan mentem is  aludni.

1255.nap

Ma kicsit korábban keltem és igyekeztünk mihamarabb az oviba, hogy apa ne késsen el a munkából ... Délelőtt volt mese is és az "én elmentem a vásárba" ének is és az Ildikó néni utánozta az állatok hangját is, aztán kimentünk az udvarra és persze én lecsaptam a rugós elefánira. Ebédre finom tojásleves volt, de a rizses húsból nem kértem. Ma is ott aludtam az oviban illetve ma nem aludtam, csak csendben feküdtem, amíg anya megjött értem a Noémivel és már indultunk is a játszótérre. Útközben találkoztunk a Mamával, aki épp sétáltatta a somit és utána ő is lejött a térre hozzánk. Kicsit később apa is odajött a munkából és kértem,  hogy hozza le a kedvenc hat-hetemet, és ő le  is hozta, de akkor épp büntiben voltam amikor odaért, mert nem fogadtam szót anyának és ütögettem is...
Estig azért még játszottunk persze egy csomót és motoroztam is, de amikor mindenki hazaindult, akkor mi is, de itthon már egyre rosszabb kedvem volt, egyre nyűgösebb lettem, és alig ettem vacsorát, meg hisztiztem is, így aztán fürdés után mentem is aludni.

1254.nap

Ma is apa vitt oviba: beköszöntünk anyához, aztán átöltöztem és mentem is be a csoportba játszani.Később, a reggeli után kimentünk az udvarra is és a Noémivel rugós-hintáztunk, aztán én kerestem a lugasban szép faleveleket. Ebédelni mentünk csak be és ma finom volt az ebéd: gulyásleves és tejbegríz kakaóval. No és képzeljétek, ma ott aludhattam az oviban! Van egy saját kis ágyikóm és a saját ágyneműmben és pizsimben aludtam egy jót! Olyannyira, hogy anya keltegetett, amikor odajött a mi csoportunkhoz a Noncsival, és így együtt mentünk a Mamához, ahol már ott volt a Boti és az Anna. Persze rögtön kezdetét vette a nagy hadd-el-hadd, úgyhogy anyáék inkább levittek minket a térre rohangálni... Kicsit ugyan ma már hűvösebb volt, de azért játszani lehetett... Itt vártuk meg az Anit, és amikor megérkezett, visszamentünk a Kati Mamához és elkezdték átöltöztetni az Annát és a Botit, de közben apa is befutott, úgyhogy mi is felöltöztünk anyával és mi is elindultunk, de nem haza, hanem előbb a könyvtárba, mert már kiolvastuk a múltkor elhozott  adag mesekönyvet és most is keresett anya egy halommal, amit hazahozhattunk kölcsönbe. Amíg anya válogatott, én játszottam. Előbb még ott volt három kislány is, de amikor elmentek, én is megvizsgáltam a babaházat... Épp végeztem az átnézéssel, amikor anya is elkészült, és már indulhattunk is haza.
Itthon a bunkeremben játszottam kicsit, aztán vacsoráztam és mentem fürdeni és hajat mosni, utána pedig még kicsit játszottunk és dévédéztünk apával.

1253.nap

Reggel kicsit könnyebben keltem és nem volt semmi gond az oviba menet, szépen bementem a csoportomba és kicsit üldögéltem, aztán reggeliztünk és kimentünk az udvarra és egyedül próbáltam ma már átöltözni. Kint az udvaron segítettem a kosarat vinni és belegyűjteni a szép faleveleket és persze hintalovacskáztam is. Ebéd után (főzeléket nem ettem, csak kenyeret és buktát) jött értem a Kati mama és levittük sétálni a Somát, aztán aludtam kicsit a gyerekszobában és mivel ma nem jött az Anna, ébredés után lementünk a Noémiért és ma a nagy játszóra mentünk, mert a kicsin nagyon fújt a szél, mert az huzatos.
Rengeteget hintáztunk a rugós mérleghintán a Noncsival és épp rohangáltunk, amikor apa is megérkezett és hozott le egy zacskó gyümölcsöt, így azzal is tudtunk játszani és közben kukacokat rágicsáltunk (persze nem igazi kukacokat, csak olyan alakú rágcsálnivalót ám!). Kicsit később anya is odajött és aztán jöttek a Noémiért is és mi is hazajöttünk, mert már kezdett hűvös lenni.
Itthon  a híradó után mentem fürdeni és közben anya főzött nekem fincsi tejbegrízt, amit meg is ettem kakaóval (még repetáztam is...), és lefekvésig apával játszottam és számítógépeztünk is kicsit.

1252.nap

Ma nagyon nehezen keltem fel, álmos is voltam még és picit náthás voltam még tegnap, emiatt szipogtam és tele volt az orrom (de kifújni nem vagyok hajlandó!), viszont apa nagyon sürgetett, mert ő meg elkésik a munkahelyéről, ha sokáig húzom az időt reggel...
Az oviban picit kóvályogtam, picit játszottam, picit üldögéltem és persze a legjobb az udvarra kimenés volt, mert a fél ovi elment kirándulni, és így több játék jutott nekünk. Ebédre bementünk , de nem ettem túl sokat és aztán már jött is értem a Mama és már ott volt a Kriszti és Anna a mamánál, és mentünk aludni. Ébredés után már ott volt a Mamánál anya is és amikor a Dédi megjött a Botival, akkor lementünk  a játszótérre.
A munkából arra jött apa és mondtam neki, hogy melyik gyümiket hozza le és a Boti pedig homokozó játékokat kért, úgyhogy azt is hozott pár perc múlva apa egy nagy zacskóval. Én épp mérleghintáztam a Livikével és a Botival, de persze  ezek után inkább mentünk a homokozóba és ott játszottunk tovább (természetesen Anna is csatlakozott hozzánk) egészen amíg a Zoli meg nem érkezett a Botiékért. Utána már mi sem maradtunk sokáig, mert sötétedett is már, úgyhogy hazajöttünk. Itthon apával játszottam épp, amikor egy kiló homok kiömlött az egyik zsebemből az ágyra... hát apa nem igazán értékelte a mozdulatot... még jó, hogy kéznél volt épp a porszívó, de a további balesetek megelőzése érdekében inkább apa elvitt fürdeni és utána vacsorázni.