Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1253.nap

Reggel kicsit könnyebben keltem és nem volt semmi gond az oviba menet, szépen bementem a csoportomba és kicsit üldögéltem, aztán reggeliztünk és kimentünk az udvarra és egyedül próbáltam ma már átöltözni. Kint az udvaron segítettem a kosarat vinni és belegyűjteni a szép faleveleket és persze hintalovacskáztam is. Ebéd után (főzeléket nem ettem, csak kenyeret és buktát) jött értem a Kati mama és levittük sétálni a Somát, aztán aludtam kicsit a gyerekszobában és mivel ma nem jött az Anna, ébredés után lementünk a Noémiért és ma a nagy játszóra mentünk, mert a kicsin nagyon fújt a szél, mert az huzatos.
Rengeteget hintáztunk a rugós mérleghintán a Noncsival és épp rohangáltunk, amikor apa is megérkezett és hozott le egy zacskó gyümölcsöt, így azzal is tudtunk játszani és közben kukacokat rágicsáltunk (persze nem igazi kukacokat, csak olyan alakú rágcsálnivalót ám!). Kicsit később anya is odajött és aztán jöttek a Noémiért is és mi is hazajöttünk, mert már kezdett hűvös lenni.
Itthon  a híradó után mentem fürdeni és közben anya főzött nekem fincsi tejbegrízt, amit meg is ettem kakaóval (még repetáztam is...), és lefekvésig apával játszottam és számítógépeztünk is kicsit.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr145155536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása