Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1258.nap

Ma nagyon korán keltem, apával szinte egy időben, pedig ezt ő nem így tervezte, mert ő a forma 1 miatt kelt és így miattam nem sokat látott belőle... Ezt el is meséltem a Klári mamának, akit felhívtunk kicsit később, amikor már anya is felkelt, hogy késni fogunk az ebédről, mert előbb megyünk a Minimax hajóra.
Így tehát előbb elmentünk a Duna partra és beszálltunk egy nagy hajóba, ahol nem sokkal ezután elkezdődött a koncert, ahol anya ismerőse - egy Kriszti énekelt ("de ő nem a Boti és az Anna anyukája, hanem egy másik Kriszti"), a koncert után pedig lehetett játszani a hajó másik felében és közben pedig a hajó szépen úszott a Dunán fel-alá  a hidak alatt. Még a tetőre is fel lehetett menni és ott is lehetett a Minimaxos fiúval és kutyusal és nyuszival haverkodni és együtt fotózkodni. Amikor újból kikötött a hajó, anya tombolázott én pedig még gyorsan játszottam még a játszós részben, ugyanis találtam pár fa játékzöldséget ;)
Amikor vége lett a műsornak, elköszöntünk és elindultunk a Klári mamához, aki már várt minket a finom ebéddel (gombalevest főzött nekem ami finom volt, de utána a brassóiból nem kértem, csak a céklát ettem meg, de kézzel, úgyhogy tiszta lila lett az egész kezem...) és utána játszott velem a kis szobában gyümölcs-dobálósat, én pedig úgy elfáradtam, hogy aludtam egy kicsit. Ébredés után uzsonnára ettem egy kis sütit, aztán indultunk haza, mert későre járt már, így sajnos már nem tudtunk lemenni a játszótérre amikor hazaértünk. Helyette apa játszott velem (a híradó alatt csendben), aztán anyával megvacsoráztunk és mentem fürdeni és hajat mosni.
Lefekvésig még apát fárasztottam és picit tévéztünk is, de egy idő után apa rábeszélt, hogy menjek mégis inkább aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr45155541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása