Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1252.nap

Ma nagyon nehezen keltem fel, álmos is voltam még és picit náthás voltam még tegnap, emiatt szipogtam és tele volt az orrom (de kifújni nem vagyok hajlandó!), viszont apa nagyon sürgetett, mert ő meg elkésik a munkahelyéről, ha sokáig húzom az időt reggel...
Az oviban picit kóvályogtam, picit játszottam, picit üldögéltem és persze a legjobb az udvarra kimenés volt, mert a fél ovi elment kirándulni, és így több játék jutott nekünk. Ebédre bementünk , de nem ettem túl sokat és aztán már jött is értem a Mama és már ott volt a Kriszti és Anna a mamánál, és mentünk aludni. Ébredés után már ott volt a Mamánál anya is és amikor a Dédi megjött a Botival, akkor lementünk  a játszótérre.
A munkából arra jött apa és mondtam neki, hogy melyik gyümiket hozza le és a Boti pedig homokozó játékokat kért, úgyhogy azt is hozott pár perc múlva apa egy nagy zacskóval. Én épp mérleghintáztam a Livikével és a Botival, de persze  ezek után inkább mentünk a homokozóba és ott játszottunk tovább (természetesen Anna is csatlakozott hozzánk) egészen amíg a Zoli meg nem érkezett a Botiékért. Utána már mi sem maradtunk sokáig, mert sötétedett is már, úgyhogy hazajöttünk. Itthon apával játszottam épp, amikor egy kiló homok kiömlött az egyik zsebemből az ágyra... hát apa nem igazán értékelte a mozdulatot... még jó, hogy kéznél volt épp a porszívó, de a további balesetek megelőzése érdekében inkább apa elvitt fürdeni és utána vacsorázni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr235155535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása