Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1254.nap

Ma is apa vitt oviba: beköszöntünk anyához, aztán átöltöztem és mentem is be a csoportba játszani.Később, a reggeli után kimentünk az udvarra is és a Noémivel rugós-hintáztunk, aztán én kerestem a lugasban szép faleveleket. Ebédelni mentünk csak be és ma finom volt az ebéd: gulyásleves és tejbegríz kakaóval. No és képzeljétek, ma ott aludhattam az oviban! Van egy saját kis ágyikóm és a saját ágyneműmben és pizsimben aludtam egy jót! Olyannyira, hogy anya keltegetett, amikor odajött a mi csoportunkhoz a Noncsival, és így együtt mentünk a Mamához, ahol már ott volt a Boti és az Anna. Persze rögtön kezdetét vette a nagy hadd-el-hadd, úgyhogy anyáék inkább levittek minket a térre rohangálni... Kicsit ugyan ma már hűvösebb volt, de azért játszani lehetett... Itt vártuk meg az Anit, és amikor megérkezett, visszamentünk a Kati Mamához és elkezdték átöltöztetni az Annát és a Botit, de közben apa is befutott, úgyhogy mi is felöltöztünk anyával és mi is elindultunk, de nem haza, hanem előbb a könyvtárba, mert már kiolvastuk a múltkor elhozott  adag mesekönyvet és most is keresett anya egy halommal, amit hazahozhattunk kölcsönbe. Amíg anya válogatott, én játszottam. Előbb még ott volt három kislány is, de amikor elmentek, én is megvizsgáltam a babaházat... Épp végeztem az átnézéssel, amikor anya is elkészült, és már indulhattunk is haza.
Itthon a bunkeremben játszottam kicsit, aztán vacsoráztam és mentem fürdeni és hajat mosni, utána pedig még kicsit játszottunk és dévédéztünk apával.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr975155537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása