1244.nap

Ma jó nagyot mászkáltunk délelőtt! Reggel választhattam, hogy miután anya ma is cipőt  próbál, utána hová menjünk: repülő-múzeumba, vagy Vecsésre, az ottani búcsúba? Ez utóbbit választottam, de előbb még anya cipővásárlása következett. Végülis ez is érdekes lett, mert az áruház előtt egy hatalmas Danonino mászkált és lehetett vele beszélgetni és kezet fogni (még a nyelvét is meghúzogattam...). Hát ez nagyon tetszett nekem, még a szökőkútnál is jobban. De a java még ezután jött: a közeli búcsú, ahol találkoztunk a Livikéékkel is és mindenfélére felülhettünk. Elsőnek egy kőrhintát próbáltunk ki, a Livi egy autóba ült, én egy pörgő ufóba; utána a két apát megkértük, hogy dodzsemezzünk (én kicsit bevertem egy ütközésnél a kobakom a kormányba, de amúgy nagyon élveztem), és amikor mindent végignéztünk már és elindultunk vissza, akkor még felülhettem egy láncos-hintás kőrhintára is, a kőrhintánamin nagyon sokat ülhettem és a bácsi még hátrafelé is megpörgette! Na ez is nagyon tetszett ám! De ekkor már dél felé járt az idő, úgyhogy elköszöntünk a Livikééktől és hazaindultunk. Itthon rögtön ebédeltünk is, és én már mentem is aludni. Kicsit nehezen aludtam el, és ébredés után nagyon finom uzsonnát adott apa: egy csokis tortaszeletet :)
Utána lementünk anyával a kis játszótérre és sötétedésig lent is maradtunk, mert nagyon klassz idő volt ma is. Kicsit ugyan rosszalkodtunk az Odival (egymásra szórtuk a homokot például), de nem kellett azért büntibe ülnöm... Persze hazaérve máris mentem fürdeni, mert csupa homok és sár voltam...
A vacsora is finom volt: ma is ehettünk fincsi szilvásgombócot, mert még maradt tegnapról. Lefekvésig még volt egy kis idő, addig apát fárasztottam a nagyszobában...

1243.nap

Ma nem oviba mentünk, hiszen szombat van, hanem usziba: most anya pancsolt velem és persze  a játéknál megkértem apát, hogy dobja be azt a hatalmas piros labdát, amit a múltkor találtunk. Az usziból kis kitérővel a Klári mamáékhoz mentünk, ahol meglepetéssel várt a Mama: vett egy olyan játék gyümölcsöt, ami még nincs nekem: egy teljesen életszerű őszibarackot! Irtó szuper! Persze az ebéd is finom volt, a bableves után két fasírtot is megettem, aztán anyáék elmentek vásárolni, én pedig még picit játszottam a Mamával és mentem aludni (pontosabban nem aludtam, de csendben feküdtem az ágyon...) miután felkelhettem, nemsokára megérkeztek apáék és ettem uzsonnára kinder tejszeletet és közben átjött a Julika néni is és ő pedig hozott nekem egy kinder tojást, úgyhogy akkor már azt is megettem persze :)
Utána elindultunk, de nem haza, hanem a Kopaszi gátra, ahol rengetegen voltak ma és sok program is volt, de én a jól bevált programokra szavaztam inkább - úgymint: játszótér (ahol sokat hintáztam és csúszdáztam, meg  persze bújócskáztam a kalózhajóban), aztán kavicsdobálás az öböl partján (ahol érdekes hajók voltak: dobolós sárkányhajók és egy olyan hajó ami olyan volt mint egy őrült nagy papírhajó!) és még bemehettünk egy nagy kocka épületbe, ami olyan volt mintha egy  akvárium belsejébe mentünk volna, még halak is lógtak a levegőben (például a "Pinty és Ponty" dalból a ponty), aztán mivel már esteledett, elindultunk haza.
Itthon a fürdés után három gombócot is megettem vacsorára! Még apa is csak kettőt evett! De hát nagyon finom volt, mert ezt is a Klári mama adta... Vacsi után még picit játszott vele apa "gyümölcs-kitalálósat csukott szemmel", aztán már menni kellett aludni.

1242.nap

Még ma is apa vitt be az oviba és miután beköszöntünk anyának, átöltöztem, átöleltem apát, elköszöntünk és ő ment dolgozni én pedig játszani. Ma kicsit később tudtunk csak kimenni az udvarra, mert az Ádi sokáig pakolt el... Az udvaron ma is odamentem anyához, aztán a rugós lovacskán lovagoltam nagyot és bementünk ebédre. Ma fincsi diós búrkifli volt a desszert, de csak akkor kaphattam, ha eszek főzeléket, így aztán egye fene, ettem egy keveset kenyérkével. Ebéd után jött értem a Dédi és a Mama és ma is a Mamánál aludtam, és amikor felébredtem, nem sokkal utána megérkezett az Ani és a Boti. Kicsit még fent játszottunk aztán a Botit levitték a Dédiék motorozni, mi pedig mentünk utánuk.
A nagy játszón akkor már ott motorozott a Boti és a Dédi és az Ani vigyáztak rá. Én hintáztam egy nagyot egy kisfiúval és amikor pár perc múlva lejött apa és lehozta a "megrendelt" játékgyümölcsöket, akkor persze már azokkal játszottunk, amíg a Dédiék el nem vitték a Botit, mi pedig átsétáltunk a kis játszótérre, ahol már ott vártak a barátaim és ott is jót játszottunk: főleg az Odival hintáztunk és dobálóztunk meg homokoztunk. Estefelé mindenki hazaszállingózott, így mi is hazajöttünk és a híradó végéig apával játszottam, aztán vacsora és fürdés következett, majd még anyával is játszottam egy jót.

1241.nap

Ma is beköszöntünk anyának, amikor apa bevitt az oviba, és ma sajnos egész délelőtt a csoportban maradtunk, mert esett az eső. Illetve elmentünk a  tornaterembe is, de nem mertem rohangálni, nehogy megint lefejeljem a vascsövet... A délelőtt többi része benti játékkal telt el  és ma is finom volt az ebéd: tojásleves és a husi után mézes puszedli :)
Aztán jött értem a Mama és nála egy hatalmasat aludtam, úgyhogy amikor felébredtem, már anya is odaért a munkából és kis játék után hazajöttünk, játszottunk itthon is, nomeg csináltattam ma is tejbegrízt, aztán  amikor apa is hazaért, akkor ő váltotta anyát. Játszottunk például csukott szemmel játék-gyümölcs kitalálósat és én mindent kitaláltam! Aztán fürdés után vacsorára megettem a tejbegríz maradékát és lassacskán mentem is már aludni.

1240.nap

pancsolokMa is apa vitt oviba és most is előbb beköszöntünk anyához és csak utána öltöztem át és mentem be a termünkbe. Egy ideig bent játszottunk, aztán kimentünk az udvarra, ahol persze megkerestem anyát és inkább ott játszottam velük a homokozóban. Amikor bementünk, már ebédeltünk is és ma is finom volt az ebéd: húsleves és grízes tészta. Ebéd után nem sokkal pedig már jött is értem a Kati mama és ma is nála aludtam, akárcsak az Anna. Amikor felébredtünk, átjött a Dédi, az Ani és a Boti és lementünk a játszótérre (addigra anya is odaért) és amíg ott voltak a Botiék, addig főleg vele játszottam, meg együtt motoroztunk és bringáztunk. Miután ők hazamentek, az Odival játszottam és egyszercsak megállt egy rendőrautó a játszótér mellett, de nem oda jöttek a rendőr bácsik, hanem a házhoz, mégis persze az összes gyerek odatódult és kértük, hogy szirénázzon meg ilyenek, de most azt nem lehetett :(
Estefelé hazajöttünk és anya kitalálta, hogy tejbegríz legyen a vacsora, amit én is támogattam, mint ötletet. Közben apa is hazaért és  együtt vacsoráztunk, aztán én mentem fürdeni és alvásig még apával gyümölcs-átvilágítósat játszottunk, aztán apa mesélt egy mesét és már aludtam is...

1239.nap

Kicsit nehezen ébredtem reggel (aludtam volna még, de menni kellett az oviba...) és reggeli után apa vitt be és előbb beköszöntünk anyához, aztán átöltöztem és már mentem is a négyesbe. Ma már sokkal jobban elvoltam , még gyurmáztam is egy jót és ma jobban vigyáztam már a tornateremben (nem mentem közel a csőhöz, amibe bevágtam a fejem tegnap...) és utána az udvaron ma is megtaláltam anyát és miután visszamentünk a saját termünkbe, ebédeltünk (ma fincsi paradicsomleves volt!) és nem sokkal később jött is értem a Kati Mama és ma is nála aludtam egy jót. Ébredéskor épp ott volt a Dédi és az Ani és anya is épp megérkezett a Noémivel, aztán ő ment a postára, mi pedig lementünk a játszótérre. Anya is odajött amikor végzett és nem sokkal később apa is odajött és szerencsére hozott le pár játék-gyümölcsöt (egészen addig pedig hintáztam). Később hazavitték a Noémit és apa pedig a Mamától hazacipelte a tiszta ruhákat nagy zsákokban és amikor már kezdett hűvös lenni és sötét, akkor mi is felmentünk. A híradó után még játszottunk kicsit, és vacsorára is paradicsomleves volt és kakaós csiga (és ma is sikerült kiborítanom a szörpömet és apát is...) aztán mentem fürdeni és még egy kis idő volt játszani a lefekvésig.

1238.nap

Reggel apa adott reggelit és ő vitt be az oviba és vittünk egy csomó gyümölcsöt és gesztenyét is egy kis kosárral (útközben még szedtünk pár szemet). Az oviban átöltöztünk és már mentem is be a csoportba és már nem sírtam egyáltalán! Délelőtt voltunk a tornateremben és lehetett dobogni a dobogón, de sikerült eltaknyolnom és jól bevertem a kobakom... Aztán amikor kimentünk az udvarra, akkor meg rohangáltunk és összekoccantunk az Ádival és megint bevertem a kobakom. Még jó, hogy ott volt a közelben anya és adott rá gyógypuszit.
Ebéd után pedig jött értem a Mama, de nem egyedül! Jött vele az Anna és a Kriszti is! Sőt, a Kriszti hozott paradicsomlevest és én abból is ettem egy jót, aztán mentem aludni (de csak egy keveset) és utána csendben kellett lenni, mert Anna még aludt, de aztán megjött anya a Noncsival és Anna is felébredt. Uzsonna után pedig lementünk a kis játszótérre és lejöttek még páran és nem sokkal később elvitték a Noncsit, aztán apa is megjött a munkából és meghintáztatott aztán megjött a Zoli is az Annácskáért és mivel már estefelé járt, hát mi is hazaindultunk.
Itthon előbb vacsorát csinált apa, de jajj! sikerült egy teli pohár szörpöt kiborítani és minden csupa ragacs lett, apa meg ideges... El is zavart az asztaltól és rácsapott a kezemre is, én meg sírtam persze, ő meg takarított... Amikor mindketten lenyugodtunk, mentem fürdeni, játszottunk kicsit és csak utána fejeztem be a vacsorát és még a végén kaptam egy szép és finom fürt szőlőt is, mert azt most nagyon megszerettem...
Mivel már későre járt, mennem kellett aludni, de anya még mesélt persze egy szép mesét.