Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1243.nap

Ma nem oviba mentünk, hiszen szombat van, hanem usziba: most anya pancsolt velem és persze  a játéknál megkértem apát, hogy dobja be azt a hatalmas piros labdát, amit a múltkor találtunk. Az usziból kis kitérővel a Klári mamáékhoz mentünk, ahol meglepetéssel várt a Mama: vett egy olyan játék gyümölcsöt, ami még nincs nekem: egy teljesen életszerű őszibarackot! Irtó szuper! Persze az ebéd is finom volt, a bableves után két fasírtot is megettem, aztán anyáék elmentek vásárolni, én pedig még picit játszottam a Mamával és mentem aludni (pontosabban nem aludtam, de csendben feküdtem az ágyon...) miután felkelhettem, nemsokára megérkeztek apáék és ettem uzsonnára kinder tejszeletet és közben átjött a Julika néni is és ő pedig hozott nekem egy kinder tojást, úgyhogy akkor már azt is megettem persze :)
Utána elindultunk, de nem haza, hanem a Kopaszi gátra, ahol rengetegen voltak ma és sok program is volt, de én a jól bevált programokra szavaztam inkább - úgymint: játszótér (ahol sokat hintáztam és csúszdáztam, meg  persze bújócskáztam a kalózhajóban), aztán kavicsdobálás az öböl partján (ahol érdekes hajók voltak: dobolós sárkányhajók és egy olyan hajó ami olyan volt mint egy őrült nagy papírhajó!) és még bemehettünk egy nagy kocka épületbe, ami olyan volt mintha egy  akvárium belsejébe mentünk volna, még halak is lógtak a levegőben (például a "Pinty és Ponty" dalból a ponty), aztán mivel már esteledett, elindultunk haza.
Itthon a fürdés után három gombócot is megettem vacsorára! Még apa is csak kettőt evett! De hát nagyon finom volt, mert ezt is a Klári mama adta... Vacsi után még picit játszott vele apa "gyümölcs-kitalálósat csukott szemmel", aztán már menni kellett aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr905155526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása