Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1239.nap

Kicsit nehezen ébredtem reggel (aludtam volna még, de menni kellett az oviba...) és reggeli után apa vitt be és előbb beköszöntünk anyához, aztán átöltöztem és már mentem is a négyesbe. Ma már sokkal jobban elvoltam , még gyurmáztam is egy jót és ma jobban vigyáztam már a tornateremben (nem mentem közel a csőhöz, amibe bevágtam a fejem tegnap...) és utána az udvaron ma is megtaláltam anyát és miután visszamentünk a saját termünkbe, ebédeltünk (ma fincsi paradicsomleves volt!) és nem sokkal később jött is értem a Kati Mama és ma is nála aludtam egy jót. Ébredéskor épp ott volt a Dédi és az Ani és anya is épp megérkezett a Noémivel, aztán ő ment a postára, mi pedig lementünk a játszótérre. Anya is odajött amikor végzett és nem sokkal később apa is odajött és szerencsére hozott le pár játék-gyümölcsöt (egészen addig pedig hintáztam). Később hazavitték a Noémit és apa pedig a Mamától hazacipelte a tiszta ruhákat nagy zsákokban és amikor már kezdett hűvös lenni és sötét, akkor mi is felmentünk. A híradó után még játszottunk kicsit, és vacsorára is paradicsomleves volt és kakaós csiga (és ma is sikerült kiborítanom a szörpömet és apát is...) aztán mentem fürdeni és még egy kis idő volt játszani a lefekvésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr755155522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása