1216.nap

Reggel úgy terveztük (vagyis anya, de apával mi is rábólintottunk), hogy felmegyünk a siklóval a várba és megnézzük a mesterségek utcáját idén is. El is indultunk, de sajnos mire a várhoz értünk, eleredt az eső. Hát idén mégse megyünk ide sétálni... Meg se álltunk, hanem mentünk is tovább az újpesti teszkóba vásárolni ezt-azt és innen tobább a Klári mamához. Persze mire odaértünk, hét ágra sütött a nap, hogy cukkoljon minket... De most már nem volt idő visszafordulni, mert ebédre várt minket a Mama, méghozzá paradicsomlevessel, betűtésztával! Még repetáztam is belőle, és így persze a brassóiból  már nem igazán ettem. Kicsit még játszottam a Mamával, aztán indultunk haza, mert kezdődik a forma 1, és apa nézni szeretné. Én persze itthon nem nagyon akartam egykönnyen elaludni, mert mesét is kértem apától (ennyit a rajtról -apa-), de aztán végül aludtam valamennyit és uzsonna után együtt lementünk a kis játszótérre, ahol nagyon kevesen voltak, mert kicsit borult volt az ég, de pedig nem esett az eső, csak úgy nézett ki... Játszottam egy jót a levitt gyümölcsökkel és amikor már sötétedett, akkor hazajöttünk. Fürdés után apa csinált a kívánságomra toast szendvicset, de csak beleharaptam és repült a kukába, aztán melegített pari levest, de abból is csak pár kanállal ettem, és itt apa fel is adta a hiábavaló küzdelmet és inkább bejöttünk a szobába játszani a lefekvésig...

1215.nap

Délelőtt lementünk apával a játszótérre, hogy anya nyugodtan főzőcskézhessen, de nem is baj, jobban szeretek a játszótéren játszani :)  Csak a Domiék voltak lenn és képzeljétek, a Roli megtalálta a tegnap elhagyott játék-sajtomat! Így ma kivételesen több játékkal mentünk déltájban haza, mint amennyivel reggel lementünk... Persze ma is jót játszottam a gyümölcseimmel: hintáztunk, csúszdáztunk, kőrhintáztunk és dobálóztunk :) Később, amikor hazajöttünk, anya javában főzött valami finom illatú levest és apa is beállt segíteni, hogy hamarabb kész legyen az ebéd, ami így nemsokára kész is lett: gombás zöldségleves és spéci fasírt rizzsel és lencsesalátával (amiből nem ettem, csak a rizst és a fasírtot...). Ebéd közben átjött a Kati Mama, mert anyáék elmentek vásárolni ruhákat és ő maradt itt velem, így aztán picit még játszottunk a Mamával és én mentem aludni.
Amikor felébredtem, már rég itthon voltak apáék, és uzsonnára finom vajas kakaós kiflit csinált apa, és játszottunk kicsit, de most nagyon korán mentem fürdeni, mert anyáék már megint elmennek, csak most valami zenés vagy milyen helyre, ahová sajnos én nem mehetek... Ígyhát ismét a Mama vigyáz rám, ami nem baj, mert ő elhiszi még amiket mondok, például, hogy vacsorára három virslit kérek (valójában a felét ettem persze meg), és a fogmosást firtató kérdésre a válaszomat, miszerint "én azt el szoktam felejteni" - is elhitte :)
Viszont vacsora után annyira álmosnak éreztem magam, hogy  kértem, hadd mehessek aludni (persze a mese után!), úgyhogy ma nem vártam meg, amíg lekapcsol a szívecskés lámpa a nagyszobában.

1214.nap

Reggeli után játszottunk kicsit, aztán elmentünk vásárolni a teszkóba és nekem vett apa sztracsis tejpépet, amit a múltkor megígért, nomeg egy lila fogkefét. Amikor hazaértünk, már majdnem dél volt, így apa melegített fincsi brokkolikrém levest és közben anya gyorsan megcsinálta  a tojásos galuskát, de azt végül mégse kértem, hanem inkább mentem aludni.
Elég nehezen aludtam el, de utána jó sokáig aludtam viszont és az uzsonna nagyon finom volt: amíg aludtam apa és anya főztek kukoricát és azt ettük meg: mindenki egyet-egyet. Evés után pedig lementünk a játszótérre és egészen estig lent is maradtunk, csak apa ment fel egy idő után, mert ő egy nagy dobozt hozott el a mamától (aki szintén arra sétált a Somival).
Amikor hazajöttünk, persze mentem is rögtön fürdeni és pancsolás után finom vacsorát talált ki apa: mákostésztát. Vacsora után pedig még volt idő befejezni az egyik dobálózós játékot apával, és még kicsit a szerszámokkal is tudtunk játszani a lefekvésig.

1213.nap

Hát ma mozgalmas napom volt: délelőtt "csak" itthon játszottam (főleg apával) és dévédét is néztünk meg ilyesmi, aztán elmentünk a Klári mamához ebédelni. Nagyon finom leves volt: brokkoli krém leves, kétszersült darabkákkal - ez az egyik kedvencem :) A második fogásból viszont - a Mama legnagyobb bánatára - csak csipegettem kicsit, pedig mákos tésztát is kérhettem volna, de jóllaktam a levessel... Ebéd után  megmutattam a Mamának a kedvenc részeimet a BabaIQ dévédéről és én is dudolásztam a zenét közben, ami nagyon tetszett a Mamának, aztán öltöztünk és indultunk is autóval és metróval a belvárosba, a Parlamenthez, ahol ma is repülők repkedtek, de ma voltak nagyon hangos vadászgépek is, mégpedig egyszerre több is repült néha. Amikor meguntuk a nagy hőségben az ácsorgást, akkor elsétáltunk megnézni a Parlament előtti téren a sátrakat és innen továbbsétáltunk a klassz játszótérre, ahol tavaly is jártunk a Botiékkal. Sajnos sehol se árultak fagyit - ugyanis a Mama vett volna nekem egy csokifagyit, ha találtunk volna... Sebaj, jót játszottam egy ideig, csak aztán mindenki hazament, így aztán mi is. Én elaludtam kicsit az autóban, de itthon már nem volt mégse kedvem aludni, úgyhogy uzsonnáztam és inkább játszottam estig, aztán a fürdés és a vacsora után még felmentünk a tetőre megnézni a tűzijátékot, ami nekem nagyon tetszett, főleg mert voltak szép lila tűzijátékok is. Amikor vége lett, már eléggé későre járt, úgyhogy mentem is aludni, mert már tényleg álmos voltam...

1212.nap

Reggeli után kicsit zenét hallgattunk, aztán lementünk a térre és kicsit később odajöttek a Botiék is, aztán az Annát felvitte a Kriszti a Mamához, és mi is mentünk ebédre utánuk, de nem ettem szinte semmit, csak rendetlenkedtem az asztalnál, úgyhogy el lettem zavarva aludni. Viszont amikor készülődtek a Kriszti és a Boti, hogy mennek megnézni a repülőket a Duna parton, akkor mégis inkább velük szerettem volna menni, így anyával elkísértük őket. De még előbb bementünk a kis földalatti múzeumba, ha már úgyis metróval mentünk... Amikor pedig elsétáltunk a Dunához, akkor sok-sok repülőt láttunk, akik csíkot húztak, meg bukfenceztek meg átbújtak a híd alatt és ilyenek. Sajnos irtó meleg volt, és ráadásul amit kaptam lufit, azt befújta  a szél a szökőkútba, amikor megálltunk egy kicsit pancsolni (én speciel utána dobtam a sapkámat is, de ezzel se oldódott meg a probléma...). Kaptam egy gombóc belga-csoki fagyit is, amit a tőlem megszokott módon ettem meg, úgyhogy pólót kellett cserélni utána...
Amikor visszaértünk a Mamához, még megvártuk a Zolit, és csak utána mentünk le a játszótérre, ahol már jó sokan voltak az ismerősök, úgyhogy jót játszottunk. Kicsit később apa is odajött és meghintáztatott, meg játszottunk a hat-hetekkel, csak annak nem örült igazán, hogy hazaindulás előtt irtóra összesaraztam magam...
Itthon persze rögtön mentem a kádba, mert csupa sár voltam, de vacsorára se ettem  csak pár falatot, de még anyával játszottunk kicsit az új társasjátékkal (amíg össze nem romboltam a táblán a gyümölcsöket - ugyanis ez egy gyümölcsös játék).

1211.nap

Reggel megint korán keltem, így még apa itthon volt és adott nekem reggelit, utána sokat játszottam a nagyszobában és amikor hívtak a Liviék, akkor lementünk a térre és kaptam tőlük egy társasjátékot is. Jó sokáig lent voltunk és arra járt a Kati mama, aztán a Dédi és az Eti is közben.Ebédelni felmentünk a Mamához és ma finom volt az étel: tojásleves és nudli, utána pedig mentem aludni. Amikor felébredtem, anya már visszaért a Noémivel és nagy rohangálásba, meg hangoskodásba kezdtünk, úgyhogy inkább levitt anya játszótérre, ahová szépen sorba lejöttek a többiek is. Nem sokkal azután, hogy hazavitték a Noncsit, apa is megérkezett és megmutattam neki, ahogy egy krétával graffitizek, de sajnos a krétának csúfos vége lett, ugyanis odajöttek a Krisztiék autóval a kerítéshez és én persze rohantam köszönni a Botinak és Annának, csak valahogy - nem is értem hogy - kiugrott a kréta az úttestre és a Kriszti pont átgurult felette a kocsival, amikor indultak, a krétából meg krétapor-plecsni lett, én pedig nagyon sírtam - apának  csak nehezen sikerült megvigasztalnia...
Estig lent is maradtunk és itthon a fürdés után ismét nudli volt a vacsora, plusz a Klári mama küldött nekem apával Kinder Pinguit és egyet megehettem.
Lefekvésig még volt egy kis idő játszani, úgyhogy a bunkeremben átvilágítottuk a gyümölcsöket apával.

1210.nap

Szerencsére ma reggel már semmi lázam nem volt és még itthon volt apa, amikor felébredtem, így ő adott reggelit (és még egy csokit is kaptam utána...), aztán anyával játszottunk kicsit , méghozzá gyümölcs-dobálósat!
Délelőtt még lementünk a játszótérre is, mert már egész jól vagyok, és a doktor nénihez se kellett végül elmenni. Sajnos a játszótéri dobálózásnak az lett a vége, hogy a levitt zöldség-gyümölcs kupac büntiből el lett rakva és a csokis süti ráadásul el is tűnt valahová...
Ebédelni pedig a Kati mamához mentünk és a köménymagos levest teledobáltam kenyérrel, hogy másnak nem is jutott, aztán ráadásul nem is ettem meg... de egy kis fasírtot azért ettem még és mentem aludni. Amikor felébredtem, épp megérkezett apa, mert elvitte anyát doktorhoz és vásárolni. Amíg rájuk vártunk a Mamával, a Soma "kérte", hogy vigyük le sétálni, úgyhogy lementünk a ház körül kicsit megsétáltatni, és amikor anyáék visszaértek, velük mentem a kis játszóra, de most a macifejes hat-hetet vittem játszani. Szerencsére sokan lenn voltak a barátaim közül és homokoztunk, meg hintáztam, bújócskáztam és ilyenek. Estefelé hazajöttünk és mentem fürdeni, utána pedig vacsorára virslit főzött apa és még lámpaoltásig átvilágítottam a kis lámpámmal az összes el-nem-kobzott zöldséget és gyümölcsöt :)