1213.nap

Hát ma mozgalmas napom volt: délelőtt "csak" itthon játszottam (főleg apával) és dévédét is néztünk meg ilyesmi, aztán elmentünk a Klári mamához ebédelni. Nagyon finom leves volt: brokkoli krém leves, kétszersült darabkákkal - ez az egyik kedvencem :) A második fogásból viszont - a Mama legnagyobb bánatára - csak csipegettem kicsit, pedig mákos tésztát is kérhettem volna, de jóllaktam a levessel... Ebéd után  megmutattam a Mamának a kedvenc részeimet a BabaIQ dévédéről és én is dudolásztam a zenét közben, ami nagyon tetszett a Mamának, aztán öltöztünk és indultunk is autóval és metróval a belvárosba, a Parlamenthez, ahol ma is repülők repkedtek, de ma voltak nagyon hangos vadászgépek is, mégpedig egyszerre több is repült néha. Amikor meguntuk a nagy hőségben az ácsorgást, akkor elsétáltunk megnézni a Parlament előtti téren a sátrakat és innen továbbsétáltunk a klassz játszótérre, ahol tavaly is jártunk a Botiékkal. Sajnos sehol se árultak fagyit - ugyanis a Mama vett volna nekem egy csokifagyit, ha találtunk volna... Sebaj, jót játszottam egy ideig, csak aztán mindenki hazament, így aztán mi is. Én elaludtam kicsit az autóban, de itthon már nem volt mégse kedvem aludni, úgyhogy uzsonnáztam és inkább játszottam estig, aztán a fürdés és a vacsora után még felmentünk a tetőre megnézni a tűzijátékot, ami nekem nagyon tetszett, főleg mert voltak szép lila tűzijátékok is. Amikor vége lett, már eléggé későre járt, úgyhogy mentem is aludni, mert már tényleg álmos voltam...