Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1215.nap

Délelőtt lementünk apával a játszótérre, hogy anya nyugodtan főzőcskézhessen, de nem is baj, jobban szeretek a játszótéren játszani :)  Csak a Domiék voltak lenn és képzeljétek, a Roli megtalálta a tegnap elhagyott játék-sajtomat! Így ma kivételesen több játékkal mentünk déltájban haza, mint amennyivel reggel lementünk... Persze ma is jót játszottam a gyümölcseimmel: hintáztunk, csúszdáztunk, kőrhintáztunk és dobálóztunk :) Később, amikor hazajöttünk, anya javában főzött valami finom illatú levest és apa is beállt segíteni, hogy hamarabb kész legyen az ebéd, ami így nemsokára kész is lett: gombás zöldségleves és spéci fasírt rizzsel és lencsesalátával (amiből nem ettem, csak a rizst és a fasírtot...). Ebéd közben átjött a Kati Mama, mert anyáék elmentek vásárolni ruhákat és ő maradt itt velem, így aztán picit még játszottunk a Mamával és én mentem aludni.
Amikor felébredtem, már rég itthon voltak apáék, és uzsonnára finom vajas kakaós kiflit csinált apa, és játszottunk kicsit, de most nagyon korán mentem fürdeni, mert anyáék már megint elmennek, csak most valami zenés vagy milyen helyre, ahová sajnos én nem mehetek... Ígyhát ismét a Mama vigyáz rám, ami nem baj, mert ő elhiszi még amiket mondok, például, hogy vacsorára három virslit kérek (valójában a felét ettem persze meg), és a fogmosást firtató kérdésre a válaszomat, miszerint "én azt el szoktam felejteni" - is elhitte :)
Viszont vacsora után annyira álmosnak éreztem magam, hogy  kértem, hadd mehessek aludni (persze a mese után!), úgyhogy ma nem vártam meg, amíg lekapcsol a szívecskés lámpa a nagyszobában.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr505155498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása