Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1212.nap

Reggeli után kicsit zenét hallgattunk, aztán lementünk a térre és kicsit később odajöttek a Botiék is, aztán az Annát felvitte a Kriszti a Mamához, és mi is mentünk ebédre utánuk, de nem ettem szinte semmit, csak rendetlenkedtem az asztalnál, úgyhogy el lettem zavarva aludni. Viszont amikor készülődtek a Kriszti és a Boti, hogy mennek megnézni a repülőket a Duna parton, akkor mégis inkább velük szerettem volna menni, így anyával elkísértük őket. De még előbb bementünk a kis földalatti múzeumba, ha már úgyis metróval mentünk... Amikor pedig elsétáltunk a Dunához, akkor sok-sok repülőt láttunk, akik csíkot húztak, meg bukfenceztek meg átbújtak a híd alatt és ilyenek. Sajnos irtó meleg volt, és ráadásul amit kaptam lufit, azt befújta  a szél a szökőkútba, amikor megálltunk egy kicsit pancsolni (én speciel utána dobtam a sapkámat is, de ezzel se oldódott meg a probléma...). Kaptam egy gombóc belga-csoki fagyit is, amit a tőlem megszokott módon ettem meg, úgyhogy pólót kellett cserélni utána...
Amikor visszaértünk a Mamához, még megvártuk a Zolit, és csak utána mentünk le a játszótérre, ahol már jó sokan voltak az ismerősök, úgyhogy jót játszottunk. Kicsit később apa is odajött és meghintáztatott, meg játszottunk a hat-hetekkel, csak annak nem örült igazán, hogy hazaindulás előtt irtóra összesaraztam magam...
Itthon persze rögtön mentem a kádba, mert csupa sár voltam, de vacsorára se ettem  csak pár falatot, de még anyával játszottunk kicsit az új társasjátékkal (amíg össze nem romboltam a táblán a gyümölcsöket - ugyanis ez egy gyümölcsös játék).

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr515155495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása