Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1216.nap

Reggel úgy terveztük (vagyis anya, de apával mi is rábólintottunk), hogy felmegyünk a siklóval a várba és megnézzük a mesterségek utcáját idén is. El is indultunk, de sajnos mire a várhoz értünk, eleredt az eső. Hát idén mégse megyünk ide sétálni... Meg se álltunk, hanem mentünk is tovább az újpesti teszkóba vásárolni ezt-azt és innen tobább a Klári mamához. Persze mire odaértünk, hét ágra sütött a nap, hogy cukkoljon minket... De most már nem volt idő visszafordulni, mert ebédre várt minket a Mama, méghozzá paradicsomlevessel, betűtésztával! Még repetáztam is belőle, és így persze a brassóiból  már nem igazán ettem. Kicsit még játszottam a Mamával, aztán indultunk haza, mert kezdődik a forma 1, és apa nézni szeretné. Én persze itthon nem nagyon akartam egykönnyen elaludni, mert mesét is kértem apától (ennyit a rajtról -apa-), de aztán végül aludtam valamennyit és uzsonna után együtt lementünk a kis játszótérre, ahol nagyon kevesen voltak, mert kicsit borult volt az ég, de pedig nem esett az eső, csak úgy nézett ki... Játszottam egy jót a levitt gyümölcsökkel és amikor már sötétedett, akkor hazajöttünk. Fürdés után apa csinált a kívánságomra toast szendvicset, de csak beleharaptam és repült a kukába, aztán melegített pari levest, de abból is csak pár kanállal ettem, és itt apa fel is adta a hiábavaló küzdelmet és inkább bejöttünk a szobába játszani a lefekvésig...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr245155499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása