1139.nap

Ma is jót aludtam, és reggeli után felköszöntöttük apát a névnapján. Tőlem egy finom csokit kapott, amiben szőlő is van :) Aztán még játszottunk, amíg a mosógép mosott (meg is néztük apával, ahogy forognak benne a ruhák), és végül öltöztünk és mentünk a Klári Mamához. Képzeljétek, a Klári Mama vett nekem ottani játéknak egy lila kosarat, ami telis-tele van zöldségekkel! Még olyan is van benne, ami eddig nem is volt a gyűjteményemben! Hú de klassz! Egy csomót játszottam velük természetesen, aztán ebéd  után a Mama és a Peti megköszöntötték apát és a Julika néni is átjött és hozott nekem egy túró rudit, amit természetesen azonnal be is faltam :)
A forma-1 rajtját még megvártuk, és indultunk haza, de itthon ma sem aludtam, sőt, ismét bekakiltam (még jó, hogy apa ráérzett és pont pelus volt rajtam), pedig amúgy egész nap vécébe pisiltem, mert egy nagyon szép kisnadrág volt rajtam és nem szerettem volna összepisizni... Nos, mivel nem aludtam amúgy se, ezért apa végül megengedte, hogy lejöjjek az ágyról és még játszottunk is, aztán uzsonna után átjöttek a Csilláék és estefelé már kezdtem kicsit bezsongani, úgyhogy apa inkább elvitt fürdeni és egy gyors vacsora  és mese után már mentem is aludni, mert már igen-igen álmos voltam...

1138.nap

Ma jó sokáig aludtam és mire felkeltem, anya már előre ment az oviba. Mi apával a reggeli után követtük, ugyanis ma alapítványi nap volt anya ovijában ami már volt párszor és ilyenkor nagyon klassz  dolgok vannak általában. Idén is voltak jó ötletek: amikor odaértünk, rögtön mentünk is a pónilovakhoz és fel is ültem a legszebbre, de aztán mégse lovagoltam, hanem már rohantam is a kisállat simogatóhoz, ahol voltak kis kecskék, birkák, egy szamár és lehetett nekik füvet adni (kavicsot is próbáltam volna, de azt apa  nem engedte, pedig kíváncsi voltam azt is megenné-e a szamár szamár...) aszfaltbetyár :)ami nagyon csikis is tud lenni, ha a tenyeremből esznek, mert akkor megnyalják az ember tenyerét :) Közben a Liviék is odaértek és ők is megnézték az állatokat. Amikor meguntam a fűvel etetést, akkor bementünk az ovi udvarába, ahol épp futóverseny volt, de mi már nem tudtunk benevezni apával, így pár pillanatig kipróbáltam az  ugrálóvárat, és megint kimentünk apával az ovi elé, mert jött a Kati mama az Anna, a Boti és a Zoli, úgyhogy velük is megnéztük a kecskéket, aztán a Boti lovagolt is és felültünk a rendőr-motorokra is és még a tűzoltó autóba is beülhettünk kicsit.légitámadás! Aztán mindannyian bementünk vissza az oviba és megtámadtuk az ugrálóvárat... A Botival már sokkal bátrabban be mertem menni ugrálni és még Anna is ugrált kicsit a vár elejénél. Aztán beültünk a kisvonatba is és még mászókáztunk is és amikor kezdődött a tombola, akkor a Mama és a Zoliék hazamentek, mi pedig megvártunk pár számhúzást és végül mi is elindultunk a Mama felé, mert az ebédért már lassan menni kellett... Pont találkoztunk is a Mamával és a dédivel, aki lent maradt velem, amíg apa felszaladt az ebédért, csak sajnos én meg közben bepisiltem... megy a gőzös...Sebaj, úgyis hazafelé indultunk már, úgyhogy itthon apa átöltöztetett és elkezdte csinálni az ebédet. Közben anya is hazaért és átvette apától a stafétát, úgyhogy végül hármasban megebédeltünk és én mentem is az ágyikómba, de persze bekakiltam, így nem aludtam egy percet se, hiába rakott tisztába apa... Ha meg már úgysem alszom, akkor elmentünk az europarkba vásárolni és több finomságot is sikerült kisírnom apától: egy irtó nagy csokis fánkot, sztracsis tejpépet és kinder finomságokat. Itthon pedig a fürdés után a finom csokis fánkot ehettem vacsorára meg méghozzá kakaóval! Hmmm... Sajnos már későre járt mire megvacsoráztam, úgyhogy apa még a számos könyvemet elolvasta mese gyanánt és már szunyáltam is...

1137.nap

Reggel esett az eső, úgyhogy nem tudtunk menni sehová, így aztán itthon játszottunk és dévédéztünk és amikor elállt az eső, lementünk sétálni az óvoda felé és az ebédért. Én gumicsizmában motoroztam, biztos-ami-biztos :) Útközben találkoztunk a Liviékkel és az oviban pedig a Csillával is és az ovi után a Mamánál ebédeltünk, aztán hazajöttünk aludni, de ma nem voltam elég álmos úgy látszik, mert csak dumáltam az ágyamban  és nem aludtam. Uzsonna után pedig felöltöztünk és elmentünk villamossal az europarkig, ahol találkoztunk az Anival és a Botival és metróval elmentünk az Ani ovijába és megnéztük a csoportját. Ettünk virslit is kecsöppel, és csináltunk forgót, fűztünk láncot színes tésztából anyával és metróval jöttünk haza is, de akkor már nagyon fáradt voltam, majd elaludtam a metrón... Amikor hazaértünk, apa már itthon volt és elmeséltem neki hogy merre jártunk, aztán játszottunk a gyümölcsökkel a híradó alatt és utána mentem fürdeni és vacsorázni, ami finom tejbegríz volt kakaóval és ma is szóltam apának, hogy pisilni kell és a vécébe pisiltem. Kicsit rontott a megitélésemen, hogy viszont rá pár percel nem szóltam, amikor a kaki jött... így az belement a pelusba és ennek apa nem örült annyira... Aztán még lefekvésig kicsit játszhattam, de ma korábban mentem aludni, mert délután nem aludtam...

1136.nap

Reggel megint korán keltem, úgyhogy apa adott reggelit, aztán ő ment is dolgozni. Mi pedig anyával elsétáltunk a gyerekházba, ahol ma volt az utolsó Maszat műhely és Bori torna. Nagyon szépeket festegettünk, csak a végén hisztiztem kicsit, mert nem moshattam el egy festékes edénykét... A Borin  is rajzolgattunk és persze tornáztunk is, az úton oda-vissza pedig a járműveket nézegettük és láttunk minden félét (én például kis motorral mentem) és megnéztünk ma is egy csigát. A Mamához mentünk ebédelni és egy kis leves után pizzás csigát  ettem és amikor megjöttek a Botiék, mentünk is aludni (na ez nem volt ínyünkre, mert mi játszottunk volna még a lufikkal), de nem tudtunk aludni, mert Anna nyekergett egész délután, úgyhogy inkább lementünk bringázni/motorozni/sétálni. Séta után hazajöttünk és megmutattam apának a szuper, új úszószemüvegemet és persze a gyümölcsökkel játszottunk a fürdésig és kétszer is a vécébe pisiltem. Vacsorára pedig öt szelet nutellás kalácsot is bevágtam :) Este megnéztünk egy Postás Pat mesét és szétválogattuk fajta szerint az össze gyümölcsöt apával, aztán nagy nehezen elmentem aludni.

1135.nap

Reggel korán keltem, úgyhogy apa gyorsan adott reggelit és megmosdatott, aztán sietett dolgozni, hogy el ne késsen...
Délelőtt anyával sokat játszottunk, aztán elmentünk kismotorral a Bori tornára és ma klassz játékok voltak és énekeltünk is, méghozzá arról, amit mondtunk - én például a szőlőt mondtam és az "Érik a szőlő, hajlik  a vessző" dalocskát énekelte a Bori nekünk. Rajzolhattunk is és én egy csigát és egy szőlőt rajzoltam, ezt majd apa be is fogja tenni a műveim közé... Hazafelé pedig néztünk pár csigát, akik az utcán mászkáltak és amikor a Mamához értünk, már ott volt a Kriszti és az Anna.
Ebéd után megérkezett a Boti is és mentünk aludni. Mikor felébredtem, már a Noémi is ott volt és az egész csapat lement sétálni: a Mama babakocsiban tolta Annát, a Noémi a háromkrekűvel jött, a Boti a bringájával és én a motorral, anya pedig futkosott utánunk :)  Épp nagyban motoroztunk és bringáztunk a ház előtt, amikor apa hazaért, úgyhogy nekiadtam a falevelet, amit neki találtam. Közben a Zoli is odaért bringával és elmentek a Botival a wekerlére bringázni, apa meg hazavitte a cuccokat, mi pedig - a megmaradt kis csapat - tovább sétáltunk még a napsütésben kicsit.
Hazaérve apa játszott velem a híradó alatt a gyümölcsökkel és fürdés után megint állva pisiltem a vécébe, úgyhogy a vacsora után (daragaluska leves volt, amit szeretek) kaphattam egy szelet nutellás kenyeret! Lefekvésig még apával folytattuk a gyümölcsök dobálgatását az ágyra és amikor elfogytak, megnéztünk pár mondókát és mesét a számítógépen és csináltunk snowman-t és pumpkin-t és gingerbread man-t is, ami nagyon vicces. Amikor pedig már elálmosodtam , akkor mentem az ágyikómba, ahol még apa mesélt egy érdekes Anna-Peti mesét.

1134.nap

Ma délelőtt választhattam, hogy hová menjünk: a városligetbe kacsákat etetni, vagy a Krisztiékhez és én ez utóbbit választottam. Át is mentünk izibe' a kismotorral és egy kicsit egyedül játszottam a Boti játékaival és elmeséltem a Krisztinek a tegnapi kalandjaimat. Közben a Kriszti paradicsomlevest főzött nekem! Ettem is egy nagy tányérral és még egy kis rántott husit is ettem utána. Közben Anna is felébredt és vele is játszottam, majd elmentünk a Botiért az oviba és ma nálunk aludt a Boti ! Én egy kicsit még szenvedtem és nehezen aludtam el...
Nagyon örültem, mert uzsonna után tudtam a Botival játszani a játszótéren. Lejöttek a Kati mamával az Anna és a Noémi is, úgyhogy együtt volt az egész csipet-csapat! Gyümölcsöket is vihettem azzal a feltétellel, hogy szépen játszunk velük. Amikor este felé lehozta a Mama a Somát, akkor mi is elkisértük motorral és biciklivel, aztán mi anyával hazasétáltunk.
Amikor hazaértünk, apa már otthon volt és a fürdésig játszott vele, aztán pancsolás után nagyon finom vacsorát kaptam: nutellás kenyeret, méghozzá friss, ropogós kenyérből, amit apa előtte vett, és kakaót is kérhettem utána és persze mindkettőből repetáztam is... (meglepő?) Estig pedig még tudtunk sokat játszani, például apával a bunkerben átvilágítottuk az összes gyümölcsöt és utána anyával a fűzőcskés fát is felfűztük.

1133.nap

Hú, ma egy irtó klassz helyre mentünk! Vízi-vidámpark az ilyen hely neve és ez egy különösen klassz hely ám! Jöttek a Csilláék is és kicsit hosszú sorban állás után végre átöltözhettünk és bemehettünk a nagy kupola alá és rögtön megkerestük a gyerek birodalmat, ahol kis medencék, kis csúszdák és egy szuper játszóház is volt. Na itt rögtön be is mentünk a medencébe és dobáltam sokáig a gyümölcsöket, amiket vittünk, meg csúszdáztam párat a Csillával és újból a gyümölcsökkel dobálóztam. Anya és apa felváltva voltak bent velem,  és soha meg nem  untam volna, csak már kezdtem fázni, úgyhogy apa unszolására kijöttem, megtörülköztünk és megnéztük a játszóházat: hát az is szuper volt! Nagyon érdekes játékok voltak és labdákat is lehetett dobálni, meg a hatalmas építőkockákból építgetni, és volt sokféle labirintusos és fogaskerekes fa táblás játék, meg ilyenek. Ebédig itt játszottunk, és nagyon megéheztem, úgyhogy jó sokat ettem: pizzát anyáéból, sült husit és krumplit apáéból és végül palacsintát mindkettőjükéből :) Tele pocakkal viszont nem jó ugrabugrálni és csúszdázni, úgyhogy megnéztük a kinti medencét és bár hűvös volt odakinn, de a víz szerencsére fincsi meleg volt és ráadásul a medence itt-ott bugyborékolt is, ami vicces volt és az úszógumimmal klasszul tudtam úszkálni is. Aztán bementünk és megnéztük a hullám medencét és csúszdáztam is a gyerekmedencénél (de a kígyós csúszda csak lentről volt semmiség, odafenn a tetején már kicsit paráztam és csak nagy nehezen mertem lecsúszni...) Kicsit még játszottunk a medencében, aztán megint a játszóházban kötöttünk ki, ahol addig lehettem, amíg csak akartam, illetve amíg nem csinálok butaságot - de az előbb utóbb sajnos elkerülhetetlenné vált, úgyhogy amikor fejbe dobtam egy kisfiút egy kislabdával és fejbevágtam egy másikat, akkor apa kiadta a parancsot, hogy "irány haza!". Igazándiból nem is bántam már, mert eléggé elfáradtam, úgyhogy az autóban persze el is aludtam és itthon irtó nyűgös voltam egy ideig, amikor felébresztett apa... Aztán amikor a gyümölcsökkel lenyugodtam, akkor apa adott virslit vacsorára és még játszottunk kicsit a fürdés előtt és ma is  sikerült állva a vécébe pisilni! Aztán, mivel eléggé álmos voltam már, lassan mentem is aludni.