1138.nap

Ma jó sokáig aludtam és mire felkeltem, anya már előre ment az oviba. Mi apával a reggeli után követtük, ugyanis ma alapítványi nap volt anya ovijában ami már volt párszor és ilyenkor nagyon klassz  dolgok vannak általában. Idén is voltak jó ötletek: amikor odaértünk, rögtön mentünk is a pónilovakhoz és fel is ültem a legszebbre, de aztán mégse lovagoltam, hanem már rohantam is a kisállat simogatóhoz, ahol voltak kis kecskék, birkák, egy szamár és lehetett nekik füvet adni (kavicsot is próbáltam volna, de azt apa  nem engedte, pedig kíváncsi voltam azt is megenné-e a szamár szamár...) aszfaltbetyár :)ami nagyon csikis is tud lenni, ha a tenyeremből esznek, mert akkor megnyalják az ember tenyerét :) Közben a Liviék is odaértek és ők is megnézték az állatokat. Amikor meguntam a fűvel etetést, akkor bementünk az ovi udvarába, ahol épp futóverseny volt, de mi már nem tudtunk benevezni apával, így pár pillanatig kipróbáltam az  ugrálóvárat, és megint kimentünk apával az ovi elé, mert jött a Kati mama az Anna, a Boti és a Zoli, úgyhogy velük is megnéztük a kecskéket, aztán a Boti lovagolt is és felültünk a rendőr-motorokra is és még a tűzoltó autóba is beülhettünk kicsit.légitámadás! Aztán mindannyian bementünk vissza az oviba és megtámadtuk az ugrálóvárat... A Botival már sokkal bátrabban be mertem menni ugrálni és még Anna is ugrált kicsit a vár elejénél. Aztán beültünk a kisvonatba is és még mászókáztunk is és amikor kezdődött a tombola, akkor a Mama és a Zoliék hazamentek, mi pedig megvártunk pár számhúzást és végül mi is elindultunk a Mama felé, mert az ebédért már lassan menni kellett... Pont találkoztunk is a Mamával és a dédivel, aki lent maradt velem, amíg apa felszaladt az ebédért, csak sajnos én meg közben bepisiltem... megy a gőzös...Sebaj, úgyis hazafelé indultunk már, úgyhogy itthon apa átöltöztetett és elkezdte csinálni az ebédet. Közben anya is hazaért és átvette apától a stafétát, úgyhogy végül hármasban megebédeltünk és én mentem is az ágyikómba, de persze bekakiltam, így nem aludtam egy percet se, hiába rakott tisztába apa... Ha meg már úgysem alszom, akkor elmentünk az europarkba vásárolni és több finomságot is sikerült kisírnom apától: egy irtó nagy csokis fánkot, sztracsis tejpépet és kinder finomságokat. Itthon pedig a fürdés után a finom csokis fánkot ehettem vacsorára meg méghozzá kakaóval! Hmmm... Sajnos már későre járt mire megvacsoráztam, úgyhogy apa még a számos könyvemet elolvasta mese gyanánt és már szunyáltam is...