Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1134.nap

Ma délelőtt választhattam, hogy hová menjünk: a városligetbe kacsákat etetni, vagy a Krisztiékhez és én ez utóbbit választottam. Át is mentünk izibe' a kismotorral és egy kicsit egyedül játszottam a Boti játékaival és elmeséltem a Krisztinek a tegnapi kalandjaimat. Közben a Kriszti paradicsomlevest főzött nekem! Ettem is egy nagy tányérral és még egy kis rántott husit is ettem utána. Közben Anna is felébredt és vele is játszottam, majd elmentünk a Botiért az oviba és ma nálunk aludt a Boti ! Én egy kicsit még szenvedtem és nehezen aludtam el...
Nagyon örültem, mert uzsonna után tudtam a Botival játszani a játszótéren. Lejöttek a Kati mamával az Anna és a Noémi is, úgyhogy együtt volt az egész csipet-csapat! Gyümölcsöket is vihettem azzal a feltétellel, hogy szépen játszunk velük. Amikor este felé lehozta a Mama a Somát, akkor mi is elkisértük motorral és biciklivel, aztán mi anyával hazasétáltunk.
Amikor hazaértünk, apa már otthon volt és a fürdésig játszott vele, aztán pancsolás után nagyon finom vacsorát kaptam: nutellás kenyeret, méghozzá friss, ropogós kenyérből, amit apa előtte vett, és kakaót is kérhettem utána és persze mindkettőből repetáztam is... (meglepő?) Estig pedig még tudtunk sokat játszani, például apával a bunkerben átvilágítottuk az összes gyümölcsöt és utána anyával a fűzőcskés fát is felfűztük.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr325155416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása