Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1139.nap

Ma is jót aludtam, és reggeli után felköszöntöttük apát a névnapján. Tőlem egy finom csokit kapott, amiben szőlő is van :) Aztán még játszottunk, amíg a mosógép mosott (meg is néztük apával, ahogy forognak benne a ruhák), és végül öltöztünk és mentünk a Klári Mamához. Képzeljétek, a Klári Mama vett nekem ottani játéknak egy lila kosarat, ami telis-tele van zöldségekkel! Még olyan is van benne, ami eddig nem is volt a gyűjteményemben! Hú de klassz! Egy csomót játszottam velük természetesen, aztán ebéd  után a Mama és a Peti megköszöntötték apát és a Julika néni is átjött és hozott nekem egy túró rudit, amit természetesen azonnal be is faltam :)
A forma-1 rajtját még megvártuk, és indultunk haza, de itthon ma sem aludtam, sőt, ismét bekakiltam (még jó, hogy apa ráérzett és pont pelus volt rajtam), pedig amúgy egész nap vécébe pisiltem, mert egy nagyon szép kisnadrág volt rajtam és nem szerettem volna összepisizni... Nos, mivel nem aludtam amúgy se, ezért apa végül megengedte, hogy lejöjjek az ágyról és még játszottunk is, aztán uzsonna után átjöttek a Csilláék és estefelé már kezdtem kicsit bezsongani, úgyhogy apa inkább elvitt fürdeni és egy gyors vacsora  és mese után már mentem is aludni, mert már igen-igen álmos voltam...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr565155421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása