1118.nap

Délelőtt anya elkezdte kitakarítani a szobámat, így apával kettesben lementünk a nagy játszótérre, hogy ne zavarjunk itthon. Sajnos hiába gereblyézte fel a fél játszóteret apa, a tegnap elveszett két gyümölcs nem került elő... Sok-sok csúszdázás és mászókázás után végül hazamentünk, de csak átöltöztünk és már indultunk is a Klári mamához. A Mamánál ma nagyon finom ebéd várt: paradicsomleves betűtésztával! Utána finom rántott husi és cukkini volt, no és kovászos ubi, amiből meg is ettem vagy ötöt. Ebéd után pedig ajándékot kaptam a névnapomra a Mamától is és a Petitől is, és egy kis játék után elindultunk haza. Egy darabon a Petit is elvittük, én pedig elbóbiskoltam kicsit. Persze itthon már semmi kedvem nem volt aludni, így némi senyvedés után apa megengedte, hogy lejöjjek az ágyamból, sőt, az uzsonna után elsétáltunk a wekerlére a székely-kapu napokra, ahol a szokásos forgatag volt: pecázhattam és egy dínós vizipisztolyt választottam, aztán felülhettem a ringlispílre, méghozzá most egy lovacskára, és a Boriék sátránál is játszottam a játékokkal és közben a Csabáék is odajöttek, apa pedig vett egy kürtős kalácsot, amit be is faltunk azon nyomban. Visszafelé a fagyizóban sajnos csoki-fagyi helyett csak tejszínhabot kaptam, de azért azt is megettem...
Otthon ismét átöltöztünk, bepakoltunk pár játékot és elmentünk a Csilláékkal együtt egy közeli parkba. A Csilláék hozták a Lili kutyust is és mi pedig sportszereket, úgyhogy volt foci és tollaslabdázás, és én pedig  a gyümölcsöket dobáltam szerte-szét :) Néha  más kutyusok is odajöttek, de szerencsére a játékaimat nem ette meg egyik se és most hiánytalanul haza is tudtuk hozni mindet.
Itthon rögtön mentem is fürdeni és utána már melegedett is a finom pari-leves vacsorára, aztán amíg anya mesélt, apa meglámpázta a számat, mert csúnyán ki van száradva, és már mentem is aludni, mivel a délutáni alvás elmaradt ugyebár...

1117.nap

Reggel itthon volt apa, mert hétvége van és ő adott reggelit, de még nem tudunk úszni, mert kicsit még beteg vagyok. Sajnos később apának el kellett menni dolgozni, mi pedig elmentünk anyával az intersparba és vettünk finomságokat (fánkot is!) és még rajzolni is lehetett egy asztalnál és kértem egy lila lufit a bohóc bácsiktól, akik egy gyerek kórháznak gyűjtenek pénzt és anya vett is egy lila macit (amit később az Anna kicsomózott és így már inkább csak egy kígyó...). Visszafelé a Mamához mentünk ebédelni, de anya megint mérges lett, mert nem ettem, hanem  hisztiztem... Ebéd után odaadtuk a Botinak a névnapi ajándékait és amíg anya mesélt neki, addig szétromboltam amit a Boti épített...  Aztán amikor megérkeztek a Krisztiék a Botiékért, akkor mi is hazamentünk és közben apa is hazaért. Nagyon nehezen aludtam el és ébredés után sokat hisztiztem, de végül sikerült apát meggyőzni, hogy hadd vigyem le néhány gyümölcsömet a nagy játszóra és lementünk a híradóig a játszótérre. Persze ma is sikerült elhagyni két gyümölcsöt és anyáék elő sem tudták ásni... Otthon a híradó után mentem fürdeni és nagy nehezen apa belém diktált egy fél tányér bolonyai spagettit, mert csak akkor kaphattam utána banánturmixot és a csokis fánkot...
Lefekvésig pedig kirakósoztunk anyával, mert a gyümölcsök büntiből a szekrény tetején vannak...

1116.nap

Reggel nehezen ébredtem, kicsit hisztiztem is, amiért sietnem kellett, mert várt minket a Mama, akivel együtt elsétáltunk a kispesti piacra és egy csomó gyümölcsöt megnézhettem és vettünk is egy csomó mindent, például vilmos körtét, tojást, husit, túrós táskát, stanglit, ilyesmiket. Alighogy visszaértünk a  Mamához, átjött a Dédi és anya is elment az ebédért , de ma is csak csipegettem, alig ettem a gyümilevesből és a rántott husiból. Utána mentem aludni, de megint jól bekakáltam, de aztán aludtam valamennyit. Uzsonnára joghurtot ettem és nemsokkal később anya is hazaért a Noémivel, akivel érdekes játékban versenyeztünk: lisztet kellett az orrunkkal fújni. Hát ez irtó muris volt és mind a ketten egész jól belejöttünk némi gyakorlás után. A játék után pedig öltöztünk is lassacskán.
Alighogy elkészülődtünk, már meg is érkezett apa és segített hazacipelni két nagy zacskót. Otthon persze a gyümölcsökkel játszottunk ma is és egy kicsit a fatortával is (arra is gyümölcsöket raktunk apával) egész a híradó végéig, mert akkor szokás szerint mentem fürdeni és utána vacsorázni. Apa csinált finom szendvicset és ettem macisajtot is, csak sajna ráharaptam a stanglin keresztül a saját ujjamra és eléggé fájt - még sírtam is. Lefekvésig még újból szétdobáltam az előzőleg összeszedett gyümölcsöket a nagyszobában. Az este pedig orr-porszívózás nélkül érhetett véget, ugyanis sikerült kifújni rendesen az orromat! Anyáék nagyon örültek, hogy már ilyen ügyes vagyok és a délutáni lisztes játéknak hála már megy az orrfújás a zsepibe.

1115.nap

Ma is beteg vagyok még sajnos... ígyhát itthon kellett maradni és nem mehettünk a maszat műhelybe. Helyettem a Livike ment és ma dzsungelt festettek. Sebaj, majd legközelebb... Mi pedig itthon anyával olyat játszottunk, hogy gyümölcsöket piszkáltunk ki bottal a szekrény és az asztal alól.  Később lementünk a Mamával együtt ebédért, illetve ő már ott várt minket a konyhánál. Mivel úgysem aludhatnék ott, ezért mi itthon ebédeltünk, de a levesből csak a daragaluskát ettem ki és a vadas tokányból is csak csipegettem keveset, mert nincs igazán étvágyam... Utána mentem aludni, de jól bekakiltam és végül egy percet sem aludtam, csak forgolódtam. Mikor anya megunta a szenvedésem, megengedte, hogy kijöjjek és megnéztünk pár kisvakond rajzfilmet.
Szerencsére ma hamar hazaért apa és még el tudtunk sétálni a gyógyszertárba együtt. Ez azért volt jó, mert gumicsizmában, jól beöltözve mentünk és így belemehettem a pocsolyákba! Persze az egyik jó nagy pocsolyánál kissé túlzásba vittem és még így is sikerült átáztatni a zoknimat... Hazafelé már olyan fáradt voltam, hogy egy darabon apa cipelt... Otthon persze hirtelen kipihentem magam, amikor játékra került sor apával, úgyhogy híradó végéig játszottunk, illetve közben még csináltam (na jó, segítettem anyának csinálni) szép ajándékokat. Fürdés után a vacsoránál kértem anya bundás kenyeréből és apa kakaós csigájából - ez valahogy jobban ízlett, mint az elsőre felajánlott vadas tokány... Lefekvésig még apával gyümölcsöztünk.

1114.nap

Reggeli után elmentünk a Doktor Nénihez, hogy megvizsgáljon és amíg vártunk, addig rajzolgattam, mert vittünk füzetet és tollakat. Így persze jobban tudtam várni, de szerencsére nem kellett sokat, viszonylag hamar bemehettünk, és kicsit persze sírtam (előre), hogy ne legyen kanál, de nem is kellett, mert ahogy felültem a padra máris akkorára nyitottam a szám, mint egy víziló! Utána a Mamához mentünk ebédelni és pár kanál leves után ettem egy kis diós tekercset és mentem is aludni, de elég nehezen aludtam el, mert tele volt az orrom. Amikor anya megjött a Noémivel, mi hazajöttünk, nehogy a Noncsi elkapja a betegségemet. Otthon kaptam a Marikáéktól egy csomó játékot! Legó alapokat, kis autót meg ilyesmit.  Kicsit épp játszottunk, amikor apa is hazaért és akkor őt is bevontam a játékba és csendben egész a híradó végéig játszottunk, aztán mentem fürdeni és vacsorázni. Nem voltam túl éhes, igazándiból semmi étvágyam, de ettem egy keveset azért, és még kicsit játszottam, de már nagyon fáradt voltam, így inkább mentem aludni.

1113.nap

Reggeli után dobozokkal, kendőkkel, gyümölcsökkel játszottunk és itt-a-piros-hol-a-pirost is :) Utána lementünk sétálni, de a földszinten irtó hangosan fúrtak és én nagyon megijedtem! Az utcán pont ott voltak a Dédiék és én rohantam hozzá, aztán anya elment az ebédért én pedig bekakiltam, csak épp nem volt rajtam pelus, mert kisgatyát gyakorlunk, úgyhogy a Dédiék átöltöztettek... Az ebéd pedig nagyon fincsi volt: piskóta csokiöntettel (na jó, leves is volt, de azt nem kértem), és utána mentem aludni, de addig bohóckodtam, hogy sikerült egy puffanással az ágy mögé beesni. Anya rohant be és csak két kalimpáló lábat látott csak :) Még jó, hogy nem fájt, csak meglepődtem. Ja és be is kakiltam - megint - így végül egy percet se aludtam és közben anya is megjött a Noémivel, és kis uzsonna után lementünk a játszótérre, de ma sokkal hűvösebb volt, mint tegnap. No azért rosszalkodtam természetesen (?) és saraztam is (pedig ma azt sem lett volna szabad), és még egy kisfiút el is löktem, szóval párszor bünti is volt... Miután elvitték a Noncsit, mi is hazaindultunk és otthon az Ani nyitott ajtót! Jé! De ő már épp indult, csak apával számítógépeztek vagy mi. Én pedig a híradó után mentem fürdeni, de akkor már nagyon kellett pisilni, de visszatartottam, csak épp apa bánatára nem akartam a vécébe pisilni, hanem csakis a pelusba... No de ekkor már elég fáradt voltam és épp csak csipegettem a vacsorából, pedig most is kaptam a szalámis zsemle után csokis piskótát... Lefekvés előtt pedig még játszottam kicsit, de már majd' le ragadt a szemem...Ráadásul kicsit lázas is lettem, úgyhogy már a mese alatt majdnem elaludtam...

1112.nap

Reggel sajnos apa indult dolgozni amikor keltem és nem volt idő már velem reggelizni, vagy játszani... Viszont anyával a reggeli után mentünk is rögvest az énekre és jöttek velünk a Livikéék is. De voltak más ismerős gyereke is és éneklés után mentünk a kis közértbe vásárolni, és utána  a Pannónia játszótérre mentünk és sokat homokoztunk, meg libikókáztunk a Livivel és utána mentünk ebédelni a Mamához, ahol ettem egy nagy tányér finom gombalevest (és nem csak a csipetkét ám!), odaadtam Annának pár játékomat, aztán hazajöttünk aludni és ébredés és uzsi után lementünk a játszótérre és méghozzá kisgatyában, pelus nélkül! Először tiltakoztam kicsit, de anya meggyőzött, hogy már nyár van és meleg és ha érzem, hogy jön a pisi, akkor szóljak és meglocsolunk egy bokrot :) Lent a játszón már ott voltak a Liviék és a Mama is a Botiékkal. Anya megengedte még azt is, hogy kicsit sarazzunk és csak egyszer voltam büntiben, amikor szórtam a homokot. Később, amikor mindenki indult haza, akkor mi is hazasétáltunk.
Otthon már várt ránk apa és nagyon meglepődött, hogy nincs rajtam pelus! Játszottunk is egy jót a fürdésig és persze vacsora után is.