Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1117.nap

Reggel itthon volt apa, mert hétvége van és ő adott reggelit, de még nem tudunk úszni, mert kicsit még beteg vagyok. Sajnos később apának el kellett menni dolgozni, mi pedig elmentünk anyával az intersparba és vettünk finomságokat (fánkot is!) és még rajzolni is lehetett egy asztalnál és kértem egy lila lufit a bohóc bácsiktól, akik egy gyerek kórháznak gyűjtenek pénzt és anya vett is egy lila macit (amit később az Anna kicsomózott és így már inkább csak egy kígyó...). Visszafelé a Mamához mentünk ebédelni, de anya megint mérges lett, mert nem ettem, hanem  hisztiztem... Ebéd után odaadtuk a Botinak a névnapi ajándékait és amíg anya mesélt neki, addig szétromboltam amit a Boti épített...  Aztán amikor megérkeztek a Krisztiék a Botiékért, akkor mi is hazamentünk és közben apa is hazaért. Nagyon nehezen aludtam el és ébredés után sokat hisztiztem, de végül sikerült apát meggyőzni, hogy hadd vigyem le néhány gyümölcsömet a nagy játszóra és lementünk a híradóig a játszótérre. Persze ma is sikerült elhagyni két gyümölcsöt és anyáék elő sem tudták ásni... Otthon a híradó után mentem fürdeni és nagy nehezen apa belém diktált egy fél tányér bolonyai spagettit, mert csak akkor kaphattam utána banánturmixot és a csokis fánkot...
Lefekvésig pedig kirakósoztunk anyával, mert a gyümölcsök büntiből a szekrény tetején vannak...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr45155398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása