Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1113.nap

Reggeli után dobozokkal, kendőkkel, gyümölcsökkel játszottunk és itt-a-piros-hol-a-pirost is :) Utána lementünk sétálni, de a földszinten irtó hangosan fúrtak és én nagyon megijedtem! Az utcán pont ott voltak a Dédiék és én rohantam hozzá, aztán anya elment az ebédért én pedig bekakiltam, csak épp nem volt rajtam pelus, mert kisgatyát gyakorlunk, úgyhogy a Dédiék átöltöztettek... Az ebéd pedig nagyon fincsi volt: piskóta csokiöntettel (na jó, leves is volt, de azt nem kértem), és utána mentem aludni, de addig bohóckodtam, hogy sikerült egy puffanással az ágy mögé beesni. Anya rohant be és csak két kalimpáló lábat látott csak :) Még jó, hogy nem fájt, csak meglepődtem. Ja és be is kakiltam - megint - így végül egy percet se aludtam és közben anya is megjött a Noémivel, és kis uzsonna után lementünk a játszótérre, de ma sokkal hűvösebb volt, mint tegnap. No azért rosszalkodtam természetesen (?) és saraztam is (pedig ma azt sem lett volna szabad), és még egy kisfiút el is löktem, szóval párszor bünti is volt... Miután elvitték a Noncsit, mi is hazaindultunk és otthon az Ani nyitott ajtót! Jé! De ő már épp indult, csak apával számítógépeztek vagy mi. Én pedig a híradó után mentem fürdeni, de akkor már nagyon kellett pisilni, de visszatartottam, csak épp apa bánatára nem akartam a vécébe pisilni, hanem csakis a pelusba... No de ekkor már elég fáradt voltam és épp csak csipegettem a vacsorából, pedig most is kaptam a szalámis zsemle után csokis piskótát... Lefekvés előtt pedig még játszottam kicsit, de már majd' le ragadt a szemem...Ráadásul kicsit lázas is lettem, úgyhogy már a mese alatt majdnem elaludtam...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr985155394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása