1097.nap - 3 éves vagyok !!!

Ma vagyok három éves!  Reggel korán keltem és kaja után kaptam is egy nagy zacskó ajándékot anyáéktól. Mindent ki is kellett persze próbálni, de még maradt egy órácska mielőtt a Klári mamához indultunk volna, úgyhogy le tudtunk menni hármasban a nagy játszótérre. Mivel elég korán volt még, ezért alig volt pár gyerek lent, majdnem az enyém volt  az egész homokozó :) Ma is volt egy kis bünti, amikor irígykedtem egy kisfiúra és majdnem megvertem, amikor meg akarta nézni a gyümölcsöket... az új rajztáblám!A játszótéri ruhákat levettem és szép ruhába öltözve már indultunk is a Klári mamához, ahol a fincsi ebéd után a Mamától is kaptam szuper ajándékot: egy új mágneses rajztáblát, amin gyönyörűen lehet rajzolni (egy klassz szőlőt rajzoltam is) és magától visszamegy a törlője! Aztán anyáék elmentek a cukrászdába és elhozták a tortámat, amit a Mama rendelt nekem. Hát ez nagyon szuper volt, olyan mint egy csomag és meg lehetett enni a díszítést (meg is ettem az összes csillagot!) és még tüzijáték is volt! Ekkorra a Julika néni is átjött és ő is adott ajándékot, és még egy kicsit játszottunk a rajzolóval, de aztán indultunk haza. tüzijáték! torta! ajándékok! de klassz!Útközben elnyomott az álom, de otthon már nem akaródzott aludni, így inkább csendben feküdtem amíg apa be nem kukkantott , mert akkor megengedte, hogy kijöjjek és uzsonnára adott különleges joghurtot - olyat amibe cukrokat lehet belerakni és úgy megenni... Némi játék után pedig öltöztünk, és a Mamáva karöltve elmentünk autóval egy klassz étterembe vacsorázni és a Krisztiék is oda jöttek utánunk. Fincsi volt a krokett és a narancs, de a legjobb az volt, amikor rohangálhattunk a Botival az étterem mellett :) No meg a desszert is finom volt, ettem anya fagyijából és apa csokis sütijéből is, aztán haza indultunk, de előbb még a Kati Mamát is hazavittük. Otthon mentem rögtön fürdeni anyával és hajmosás is volt, és még lefekvésig játszottunk a gyümölcsökkel és az új rajztáblámmal.

ui.: este meg is mértek apáék: 13.2 kiló vagyok és 97 - 98 centi magas, a fejem 48 és fél, a mellkasom 51 centi, a lábam pedig 16 centi.

1096.nap

Ma is korán keltem, de apa már fent volt, úgyhogy a reggelim is kész volt mire kimentem a konyhába és utána még játszottam kicsit mielőtt indultunk volna  az usziba. Ma apa jött velem úszkálni és többször is megdicsért ő is és a Judit néni is, olyan ügyes voltam! Sőt, kétszer is merültem, pedig egyszer is elég lett volna  a játékhoz, ami így aztán nem maradhatott el a végén :) Az usziból vásárolni mentünk és választhattam péksütit magamnak uzsonnára (egy érdekes - és mint utóbb kiderült fincsi - fahéllyas tekercset kértem). Kicsit rohangálhattam is a nagy téren az áruház előtt, amíg anya vett grillcsirkét ebédre és mentünk is haza ebédelni. A csirke finom volt rizzsel és ubival, és mentem is rögvest aludni, pedig hallottam, hogy anyáék készülődnek valamivel...
Amikor felébredtem ki is derült mivel: ugyanis pont arra ébredtem, hogy megérkeztek a Botiék és fel volt díszítve a lakás lufikkal és sorba megérkeztek a Liviék is és a Kati mama is. Sőt! Kaptam ajándékokat mindenkitől: klassz kisautóket, meg zöldséges és gyümölcsös dominót és memória játékot, könyveket satöbbi. És ez még mind semmi, mert a konyhában kis asztal köré ülhettünk mi gyerkőcök és volt egy nagy tortám, rajta egy hármassal és az ének után el is fújtam a gyertyát! A fincsi torta után persze hatalmas játék következett, főleg a Botival és főleg rohangálás és dobálózás ... Sajnos este felé mindenki hazament , én pedig fürdeni.
Épp vacsoráztam (apa csinált finom szendvicset), amikor kopogtak és a Csilláék jöttek át. Nekik is adtam a tortámból és ők is adtak ajándékot: egy számolós könyvet és egy imbolgó szakácsot, amivel papír szerint úgy kell játszani, hogy ügyesen kell a két tányérjára ételeket rakni, de szerintem az sokkal-de-sokkal viccesebb, hogy amikor anya, vagy a Csilla már elég étel felügyeskedett a tányérokra, akkor direkt felborítom a séf bácsit :)  Sajnos a Csilláék se maradtak sokáig, ami azt is jelentette egyben, hogy menni kellett aludni. Anya az új mesekönyvemből olvasott még lefekvés előtt egy mesét, ami tényleg érdekes volt (persze, mert számolni lehetett közben...)

1095.nap

Reggel apával keltem és ő adott reggelit és amikor anya is elkészült, felöltöztünk és lent a Mama már várt minket és vele együtt elsétáltunk a rendőrséghez, ahol már ott voltak a Krisztiék és pár rendőr bácsi, akik megmutatták a rendőrautókat és be is lehetett ülni és szirénázni, azután ujjlenyomatot is vettek tőlünk és megnézhettük a fogdákat (az egyikbe be is mehettünk, de elég rideg hely volt mondhatom) és azután megnézhettük a rendőr kutyusokat és még motorokra is felülhettük, sőt a rendőr bácsi beindította én pedig túráztathattam a motort! Amikor vége volt a bemutatónak, átsétáltunk a nagy játszóra és képzeljétek megtaláltuk a múltkor elvesztett szőlőt! Persze csúszdáztunk és mászókáztunk is a Botival. Ebédelni felmentünk a Mamához és játszottunk Annával amíg a Kriszti főzött nekünk ebédet. Ebéd után a Krisztiék hazamentek, én pedig mentem aludni a hálóba és ébredés után a Mamával csináltunk meglepetést anyák napjára, de ez még titok! Később anya is megjött a Noémivel, és elővette a bringákat és letörölgette tisztára mind a kettőt, aztán felöltöztünk és amikor apa is megérkezett, lementünk a bringákkal és már lent várt minket a Kriszti, az Anna és a Boti, mert ők is jöttek velünk bringázni! Nagyon klassz volt a wekerlén kőrözni és apa gyorsan is tekert, amikor kértem, de a Boti is nagyon ügyes volt és sokszor megelőzött minket! Sokáig bicikliztünk (én persze még apa mögött ültem, akárcsak Anna a Kriszti mögött), de azért egy játszótérnél megálltunk kicsit játszani. Aztán hazakísértük a Krisztiéket és mi is visszavittük a bicikliket a Mamához , aki még lent sétált a Noémivel és a Somával és pont jöttek a Noémiért a szülei és kaptam tőlük ajándékot: egy dobozt, amiben pázzlék vannak (este ki is próbáltuk!) Hazaérve mentem is fürdeni és egy kis játék után jól vacsoráztam  és még játszottunk lefekvésig.

1094.nap

Reggel olyan korán keltem, hogy én ébresztettem apáékat :) Apa álmos fejjel jött utánam a konyhába és csinált reggelit, aztán játszottam a nagyszobában, amíg ő elment dolgozni és közben anya ébredezett és együtt elmentünk a Maszatra játszani egy jót és festegetni virágokat és fákat és papír hátizsákra nyomdáztunk kenyeret, almát, körtét, sajtot és csokit - ez nagyon tetszett. Persze rosszalkodtam is kicsit (kiöntöttem a vizet és összenyomdáztam azt is, amit nem kellett volna). Ebédre átmentünk a Mamához, és ott aludtam nála, méghozzá jó nagyot. Uzsonna után lementünk a kis játszóra, de ma elég cudar idő volt: fújt a szél és hűvös is volt. A Botiék is lejöttek velünk és voltam büntiben is , mert szórtam a homokot...
Amikor hazaértünk, apa már várt minket itthon és játszottunk a híradó végéig, mert akkor mentem fürdeni és utána fincsi brokkoli krém levest vacsoráztam és még egy csokis sütit is kaptam utána apától.
Lefekvésig még játszottunk a nagyszobában kirakósokkal, Fa Tónival és a fa tortával is...

1093.nap

Ma reggel korán keltünk és apa adott fincsi sztracsis tejpépet, aztán anya átöltöztetett és a Mamával együtt - aki már lent várt minket az utcán - elmentünk az önkormányzat nevű házba, ahol találkoztunk a Tímeával is és elvitt minket autóval egy darabig, mert gyorsan végeztünk és így beülhettem a Noémi ülésébe. Aztán még a Mama bement valami papírért és még hazafelé közértbe is beugrottunk és a Kati mamánál a nappaliban egy galamb volt! A Mama kikergette egy partvissal a galambot és épp megjött a Dédi, amikor mi indultunk a Bori tornára, ahol gyurmáztunk is és énekeltünk is ma. Ebédelni visszamentünk a Mamához és ma finom volt ebédre: brokkoli krém leves! Evés után aludtam kicsit és uzsonna után lementünk a játszótérre, de ma nem sokáig voltunk, mert mentünk a Csilláékkal fagyizni. Nekem egy nagyon finom és szép méhecske fagyit rendelt apa, amiben vanília és csoki fagyi volt a méhecske teste és volt szárnya is csokiból és szarvacskái sütiből és cukorkákkal volt leszórva. Hát ez nagyon finom volt! Amikor hazaértünk, mentem is rögtön fürdeni és hajat mosni és még apa csinált egy vajas kalácsot vacsorára, de utána már sajnos nem nagyon volt idő játszani.

1092.nap

Reggel még apa gyorsan adott reggelit, de már rohant is dolgozni, így utána anya volt velem.  Délelőtt sétáltunk a Mamával egyet és vásároltunk is és felmentünk a Mamához és amikor megjött az Anna, akkor lementünk vele a játszótérre játszani. Ebédelni mentünk vissza a Mamához, de én csak levest ettem és a Dédi is ott volt a Mamához. Ebéd után aludtunk az Annával egy jót és ébredés után már ott volt a Boti is és a Noémi is és uzsonna után mindannyian lementünk a kis játszótérre, ahova kicsit később lehozta apa a kikészített gyümölcseimet, de alig tudtam velük játszani, mert menni kellett fodrászhoz. Most apa jött velem és nem sírtam, sőt viszonylag nyugodtan ültem, aminek az Anikó néni, a fodrász nagyon örült, mert így ügyesebben tudta vágni a hajam, ami tényleg klassz rövid lett. Mire visszaértünk a játszótérre, a Botiékat már hazavitték a Krisztiék, de szerencsére még a Noncsit nem és még voltak  más gyerekek is. Később, amikor a Mama megsétáltatta a Somát, mi is elkísértük és haza is mentünk. Otthon apa játszott velem, és a híradó után épp vacsoráztam, amikor csengettek, és a Peti volt az. Amíg apa számítógépet szerelt a Petinek, addig ő rajzolt nekem a konyhában a mágneses rajztáblámra. Vacsi után pedig megmutattam neki a sok-sok gyümölcsömet és zöldségemet amíg apa összerakta a gépet, és utána a Peti hazament, én meg fürdeni. Persze ma is megmostam a játszótéren összekoszolt gyümiket és még ettem egy kis túróvarázst is. Lefekvés előtt pedig még apával számítógépeztünk kicsit (csináltunk snowmen-t és pumpkin-t !)

1091.nap

a három kópéReggeli után anyával  elmentünk az énekre és ma nagyon sokan voltunk! Kicsit nyűgösködtem és rosszalkodtam is, de persze játszottunk is sokat. Utána lementünk a játszótérre és lejött a Dédi, a Mama és a Soma is, aztán egy kis játék után felmentünk a Mamához ebédelni (fincsi tészta volt) és aludtam egy jót. Amikor felébredtem, már ott voltak a Botiék is és uzsonna után mindannyian lementünk a kis játszótérre.
Épp homokoztunk, amikor végre megjött apa a gyümölcsökkel :) Persze innen kezdve főleg ezekkel játszottunk: elástuk és megkerestük, meg dobáltuk a Botival. No és persze csúszdáztunk és körhintáztunk is, ja meg apa lehozta a motoromat és azzal is versenyeztünk kicsit. Jó sokat játszottunk, egészen amíg megjött a Kriszti és a Zoli az Annáért és a Botiért. Mi is elindultunk haza, csak még sétáltunk kicsit a Mamával és a Somával és láttunk fiúkat , akik nagyon nagyokat ugrattak biciklivel. Otthon szokás szerint megmostuk a csupa homok gyümölcsöket és mentem egyből fürdeni is és utána a finom morzsás tészta volt a vacsora lekvárral és cukorral. Lefekvésig még volt egy kis időm rajzolgatni.