Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1097.nap - 3 éves vagyok !!!

Ma vagyok három éves!  Reggel korán keltem és kaja után kaptam is egy nagy zacskó ajándékot anyáéktól. Mindent ki is kellett persze próbálni, de még maradt egy órácska mielőtt a Klári mamához indultunk volna, úgyhogy le tudtunk menni hármasban a nagy játszótérre. Mivel elég korán volt még, ezért alig volt pár gyerek lent, majdnem az enyém volt  az egész homokozó :) Ma is volt egy kis bünti, amikor irígykedtem egy kisfiúra és majdnem megvertem, amikor meg akarta nézni a gyümölcsöket... az új rajztáblám!A játszótéri ruhákat levettem és szép ruhába öltözve már indultunk is a Klári mamához, ahol a fincsi ebéd után a Mamától is kaptam szuper ajándékot: egy új mágneses rajztáblát, amin gyönyörűen lehet rajzolni (egy klassz szőlőt rajzoltam is) és magától visszamegy a törlője! Aztán anyáék elmentek a cukrászdába és elhozták a tortámat, amit a Mama rendelt nekem. Hát ez nagyon szuper volt, olyan mint egy csomag és meg lehetett enni a díszítést (meg is ettem az összes csillagot!) és még tüzijáték is volt! Ekkorra a Julika néni is átjött és ő is adott ajándékot, és még egy kicsit játszottunk a rajzolóval, de aztán indultunk haza. tüzijáték! torta! ajándékok! de klassz!Útközben elnyomott az álom, de otthon már nem akaródzott aludni, így inkább csendben feküdtem amíg apa be nem kukkantott , mert akkor megengedte, hogy kijöjjek és uzsonnára adott különleges joghurtot - olyat amibe cukrokat lehet belerakni és úgy megenni... Némi játék után pedig öltöztünk, és a Mamáva karöltve elmentünk autóval egy klassz étterembe vacsorázni és a Krisztiék is oda jöttek utánunk. Fincsi volt a krokett és a narancs, de a legjobb az volt, amikor rohangálhattunk a Botival az étterem mellett :) No meg a desszert is finom volt, ettem anya fagyijából és apa csokis sütijéből is, aztán haza indultunk, de előbb még a Kati Mamát is hazavittük. Otthon mentem rögtön fürdeni anyával és hajmosás is volt, és még lefekvésig játszottunk a gyümölcsökkel és az új rajztáblámmal.

Milán

ui.: este meg is mértek apáék: 13.2 kiló vagyok és 97 - 98 centi magas, a fejem 48 és fél, a mellkasom 51 centi, a lábam pedig 16 centi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr115155378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása