Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1096.nap

Ma is korán keltem, de apa már fent volt, úgyhogy a reggelim is kész volt mire kimentem a konyhába és utána még játszottam kicsit mielőtt indultunk volna  az usziba. Ma apa jött velem úszkálni és többször is megdicsért ő is és a Judit néni is, olyan ügyes voltam! Sőt, kétszer is merültem, pedig egyszer is elég lett volna  a játékhoz, ami így aztán nem maradhatott el a végén :) Az usziból vásárolni mentünk és választhattam péksütit magamnak uzsonnára (egy érdekes - és mint utóbb kiderült fincsi - fahéllyas tekercset kértem). Kicsit rohangálhattam is a nagy téren az áruház előtt, amíg anya vett grillcsirkét ebédre és mentünk is haza ebédelni. A csirke finom volt rizzsel és ubival, és mentem is rögvest aludni, pedig hallottam, hogy anyáék készülődnek valamivel...
Amikor felébredtem ki is derült mivel: ugyanis pont arra ébredtem, hogy megérkeztek a Botiék és fel volt díszítve a lakás lufikkal és sorba megérkeztek a Liviék is és a Kati mama is. Sőt! Kaptam ajándékokat mindenkitől: klassz kisautóket, meg zöldséges és gyümölcsös dominót és memória játékot, könyveket satöbbi. És ez még mind semmi, mert a konyhában kis asztal köré ülhettünk mi gyerkőcök és volt egy nagy tortám, rajta egy hármassal és az ének után el is fújtam a gyertyát! A fincsi torta után persze hatalmas játék következett, főleg a Botival és főleg rohangálás és dobálózás ... Sajnos este felé mindenki hazament , én pedig fürdeni.
Épp vacsoráztam (apa csinált finom szendvicset), amikor kopogtak és a Csilláék jöttek át. Nekik is adtam a tortámból és ők is adtak ajándékot: egy számolós könyvet és egy imbolgó szakácsot, amivel papír szerint úgy kell játszani, hogy ügyesen kell a két tányérjára ételeket rakni, de szerintem az sokkal-de-sokkal viccesebb, hogy amikor anya, vagy a Csilla már elég étel felügyeskedett a tányérokra, akkor direkt felborítom a séf bácsit :)  Sajnos a Csilláék se maradtak sokáig, ami azt is jelentette egyben, hogy menni kellett aludni. Anya az új mesekönyvemből olvasott még lefekvés előtt egy mesét, ami tényleg érdekes volt (persze, mert számolni lehetett közben...)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr405155377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása