Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1095.nap

Reggel apával keltem és ő adott reggelit és amikor anya is elkészült, felöltöztünk és lent a Mama már várt minket és vele együtt elsétáltunk a rendőrséghez, ahol már ott voltak a Krisztiék és pár rendőr bácsi, akik megmutatták a rendőrautókat és be is lehetett ülni és szirénázni, azután ujjlenyomatot is vettek tőlünk és megnézhettük a fogdákat (az egyikbe be is mehettünk, de elég rideg hely volt mondhatom) és azután megnézhettük a rendőr kutyusokat és még motorokra is felülhettük, sőt a rendőr bácsi beindította én pedig túráztathattam a motort! Amikor vége volt a bemutatónak, átsétáltunk a nagy játszóra és képzeljétek megtaláltuk a múltkor elvesztett szőlőt! Persze csúszdáztunk és mászókáztunk is a Botival. Ebédelni felmentünk a Mamához és játszottunk Annával amíg a Kriszti főzött nekünk ebédet. Ebéd után a Krisztiék hazamentek, én pedig mentem aludni a hálóba és ébredés után a Mamával csináltunk meglepetést anyák napjára, de ez még titok! Később anya is megjött a Noémivel, és elővette a bringákat és letörölgette tisztára mind a kettőt, aztán felöltöztünk és amikor apa is megérkezett, lementünk a bringákkal és már lent várt minket a Kriszti, az Anna és a Boti, mert ők is jöttek velünk bringázni! Nagyon klassz volt a wekerlén kőrözni és apa gyorsan is tekert, amikor kértem, de a Boti is nagyon ügyes volt és sokszor megelőzött minket! Sokáig bicikliztünk (én persze még apa mögött ültem, akárcsak Anna a Kriszti mögött), de azért egy játszótérnél megálltunk kicsit játszani. Aztán hazakísértük a Krisztiéket és mi is visszavittük a bicikliket a Mamához , aki még lent sétált a Noémivel és a Somával és pont jöttek a Noémiért a szülei és kaptam tőlük ajándékot: egy dobozt, amiben pázzlék vannak (este ki is próbáltuk!) Hazaérve mentem is fürdeni és egy kis játék után jól vacsoráztam  és még játszottunk lefekvésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr115155376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása