670.nap

gyurmázunk!!!Ma jó sokáig aludtam - elvégre vasárnap van :) A fincsi reggeli után egy kicsit baboztam apával, de ahogy anya szólt a konyhából, hogy akarok-e gyurmázni, már rohantam is! Még szép, hogy akarok! Nagyon klassz volt, pláne, hogy volt piros és fehér gyurma is és kis tálakat csinált anya, én pedig pici tojásokat gyurmáztam bele. Utána öltöztünk és elmentünk újpestre a Nagyiékhoz. Ebédig csendben kellett lenni, mert a Peti aludt még, de én meg sütizni szerettem volna, viszont azt csak ebéd után lehetett, úgyhogy szóltam, hogy együnk már! Ettem is jó sok levestésztát (imádom!) és egy kis husit is a "fifis" (királyfis) tányérkából, és végre utána ehettem a finom sütiből! Még picit játszottam a Nagyival bújócskásat és futkározósat, aztán elindultuk haza, de most nem aludtam el útközben, hanem nézelődtem. Otthon azért el tudtam aludni az ágyamban, mert már álmos voltam azért... Amikor felébredtem, már sötét volt és anya nem volt itthon, mert elment közben táncórára, mi pedig gyorsan felöltöztünk és elmentünk érte. Útközben apa adott sütit és vizecskét, meg hazafelé a Csilla is, aki beült mellém hazáig. Otthon apával megint a vödör gurigatósat játszottuk a fürdésig és pancsi és hajmosás után ettem egy kis vacsorát apával együtt, aztán már mentem is aludni...

669.nap

Ma délelőtt apával voltam és játszottunk egy jót a nagyszobában (elővetettem a babokat, mert azzal imádok játszani! meg is tanultam mondani, hogy "bab"), és segítettem apának kiporszívózni (bár az igazsághoz hozzá tartozik, hogy én morzsáztam tele a szőnyeget), aztán elmentünk anyáért az áruházba, ahol még kicsit mászkáltunk (és mozgólépcsőztünk is!) és beülhettem pár játékba is, aztán otthon amikor hazaértünk, kipakoltunk és ebédeltem. Utána letett apa az ágyamba aludni, de egyrészt bekakiltam (amit könnyű volt orvosolni egy pelenkacserével), másrészt semmi kedvem nem volt aludni, úgyhogy hosszas szenvedés után megszántak anyáék és kivettek játszani. Persze rosszalkodtam és többszöri figyelmeztetés után is dobáltam a játékokat, úgyhogy kicsit büntibe mentem vissza az ágyikóba, de nem sokáig szerencsére... Délután még amikor anya befejezte a vasalást, lementünk sétálni hármasban és arra mentünk, amerre én mondtam, úgyhogy mentünk egy jó nagy kört a környéken és láttunk sok autót és villamost és még egy tűzoltó autót is ami irtó gyorsan szirénázva elvágtázott a síneken! Amikor hazaértünk, anyával építettünk egy babaházat a teherautós néninek és bácsinak, meg karámokat az állatoknak. Kicsit később épp vacsoráztam, amikor megérkezett a Csilla és a Csaba (akinek tudom mondani a nevét: "Tóth") és a fürdésig még játszottunk a nagyszobában (és sikerült pár ropit szereznem anyától, de jó szívű vagyok, tehát adtam belőle a Csillának, a Csabának és apának is), aztán pancsizás után nem sokat lehettem már fenn, mert kezdtem nyűgös lenni, gondolom mivel délután nem aludtam... szóval anya letett aludni és tényleg, pár perc múlva már el is szunyókáltam...

668.nap

utánzósat játszunk anyával

Nos, ma reggel, ébredés után persze reggeliztünk, és játszottunk az asztalnál utánozósat, majd a szobában zenét hallgattunk és játszottunk, aztán a Mamával együtt elmentünk az ebédért. Amikor a Mamánál megebédeltünk, nem ott aludtam, hanem hazamentünk és egy jó nagyot aludtam. Uzsonna után nem sokkal megjött apa, aztán csengettek és jött egy néni, aki megmasszírozta anya lábát és kezét. Addig mi apával könyveket néztünk és építettünk hajót és megvillogtattam az angol és német tudásomat a néninek :) Aztán elment a néni, és a fürdésig tovább játszottunk, például utánzósat anyával. Pancsolás után vacsoráztam (és a joghurtot bele is töröltem a frissen felvett pizsimbe...) aztán még építettünk apával egy szép nagy várat, és mentem aludni...

667.nap

este a játszótéren Ma reggel megint alaposan bekakiltam... szóval miután anya adott rám tiszta pelust, már kértem is a reggelit. Utána olyat játszottunk, hogy tárgyakat húztunk magunkhoz egy bottal és megnéztünk egy csomó könyvet, aztán lementünk vásárolni a közértbe, és hazafelé találkoztunk a Mamával is, aki épp a Somát sétáltatta. Én útközben kimásztam a babakocsiból és rohangáltam is, plusz elnyammogtam egy kiflit is apránként. Otthon egy kevéskét ebédeltem és mentem aludni. Ébredés után játszottam, segítettem teregetni anyának és uzsonnára finom palacsinta volt, és jött apa, úgyhogy elkísértük anyát akupunktúrára, és hazafelé beugrottunk a kis játszótérre a házunkhoz. Sajnos már sötétedet, úgyhogy sokat nem maradhattunk, de legalább kicsit rohangálhattam és homokozhattam és bújócskáztam is. Otthon apával építgettünk és könyveket néztünk, aztán kértem vacsorát, úgyhogy apával fele-fele arányban megettünk egy zsemlét vajas-sajtos-párizsis verzióban és egy túróstáskát és túrórudit is kaptam utána! Épp befejeztük, amikor hazaért anya, és én mentem fürdeni, és pancsolás után még picit könyveket néztünk még anyával, aztán mentem is aludni.

665+1.nap

Ahhoz képest, hogy ilyen -állítólag- vészes a napjaim száma, nem is volt olyan rossz a mai nap:
Reggel apa bejött és elég ijesztő lehetett a bűz, mert gyorsan tiszta pelust adott rám és át is öltöztetett, de neki menni kellett dolgozni, anya meg még nem volt kész a reggelivel, úgyhogy kicsit még az ágyamban játszottam. Aztán reggeliztünk is persze, végre a szokásos kaját kaptam és délelőtt még tornáztunk, könyveket néztünk, és játszottunk. Ma kettesben mentünk az ebédért, mert most meg a Mama lett beteg sajnos, úgyhogy haza mentünk ebédelni és elég jól ettem, mert viszonylag fogamra való volt (ebédnél kicsit rosszalkodtam: kiöntöttem anya teáját és kivágtam a hűtő ajtaját, anya le is szidott érte...). Kaja után nagyon nagyot aludtam, és uzsonna után apa tanácsára lementünk anyával sétálni (én is gyalog mehettem!) és én dobhattam be egy levelet a postaládába! A gyógyszertárhoz is elsétáltunk, ahol volt egy játszósarok, de nem sokat játszhattam sajnos és a porban sem engedte anya, hogy játsszak (nem tudom miért?). Hazafelé még a Dédivel és az Anival is találkoztunk és mire szép lassan hazasétáltunk, épp hazaért apa is az autóval. Jól el is fáradtam, de azért apával játszottam még otthon a vacsoráig, aminél megint kicsit rendetlen voltam, de azért ettem ezt-azt, és utána mentem is fürdeni, és a hajmosás után anya még levágta a körmömet, amit most jól tűrtem, és még játszhattam is a lefekvés előtt.

665.nap

Ma akkor ébredeztem, amikor apa indult, úgyhogy szólítgattam is anyát rögvest, hogy keljünk mi is! Alighogy megreggeliztünk, kopogtak és ki volt az? hát a Mama! Öltöztünk mi is, és lementünk sétálni egy nagyot, és mi felmentünk a Mamához, anya pedig doktor nénihez, mert ő még mindig beteg kicsit. Aztán megjött a Dédi is és vele is játszottam amíg a Mama elment az ebédért, és együtt jöttek haza anyával, és ettünk fincsi leveskét ebédre és mentem is aludni. Ébredés után még kicsit játszottam és uzsonna gyanánt csak kis kekszet ettem, és folytattam a tegnapi rumli csinálást, ami a Mamának nem tetszik valamiért (pedig jó muri!). Kicsit később pedig telefonált apa, hogy hazaért és jön értünk. Így is lett, csak előbb még felvitt a Mamának egy halom vizes palackot, aztán együtt a Mamával és a Somával hazasétáltunk. Otthon apával labdáztunk a fürdésig, meg persze áthordtam pár játékot is. Pancsizás után együtt vacsoráztunk anyával finom kiflit sajttal, amit apa frissen hozott délután, és még anyával megnéztünk pár könyvet lefekvés előtt.

664.nap

óóó!Ma korán fenn voltam, de sajnos apa ment dolgozni, akárhogy is próbáltam győzködni, hogy maradjon... Anya vett ki az ágyból, ettünk egy kis reggelit, öltöztünk és lementünk sétálni és amíg anya felment a Mamához, addig én lent maradtam a Mamával. Amikor felértünk, nem sokkal később jött a Dédi is. Közben én játék gyanánt mindent szétrámoltam a gyerekszobában :) Ma nem ettem sokat ebédre, és nehezen is aludtam el, pedig a Soma is ott volt velem (vagy épp azért?). Délután ott folytattam a rumlicsinálást, ahol abbahagytam és kicsit le is lettem szídva, hogy ilyen kupit csináltam, végül csak akkor vehettem elő egy új játékot, ha az előzőt elraktuk, így kissé normalizálódott a helyzet. Ma korábban is mentünk le sétálni, és mentünk is haza, mert otthon már apa várt minket. Vele is jót játszottam és még rajzolhattam is! Aztán elővettem estefelé a pelusokat és a többi cseréhez szükséges cuccot, amiből apa rögtön vette az adást, és már vitt is fürdeni. Pancsi után pedig bevágtam egy tányér rizses húst és még picit játszhattam, de már későre járt, úgyhogy mentem aludni, de előbb még biztos-ami biztos, bedobtam a cicát az ágyikómba, nehogy kint maradjon és nélküle aludjak!