Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

664.nap

óóó!Ma korán fenn voltam, de sajnos apa ment dolgozni, akárhogy is próbáltam győzködni, hogy maradjon... Anya vett ki az ágyból, ettünk egy kis reggelit, öltöztünk és lementünk sétálni és amíg anya felment a Mamához, addig én lent maradtam a Mamával. Amikor felértünk, nem sokkal később jött a Dédi is. Közben én játék gyanánt mindent szétrámoltam a gyerekszobában :) Ma nem ettem sokat ebédre, és nehezen is aludtam el, pedig a Soma is ott volt velem (vagy épp azért?). Délután ott folytattam a rumlicsinálást, ahol abbahagytam és kicsit le is lettem szídva, hogy ilyen kupit csináltam, végül csak akkor vehettem elő egy új játékot, ha az előzőt elraktuk, így kissé normalizálódott a helyzet. Ma korábban is mentünk le sétálni, és mentünk is haza, mert otthon már apa várt minket. Vele is jót játszottam és még rajzolhattam is! Aztán elővettem estefelé a pelusokat és a többi cseréhez szükséges cuccot, amiből apa rögtön vette az adást, és már vitt is fürdeni. Pancsi után pedig bevágtam egy tányér rizses húst és még picit játszhattam, de már későre járt, úgyhogy mentem aludni, de előbb még biztos-ami biztos, bedobtam a cicát az ágyikómba, nehogy kint maradjon és nélküle aludjak!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr405154932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása